Vårmammor 2010 del 14 <3

Sv: Vårmammor 2010 del 14 <3

Stackars dig som har migrän! Och stackars mig som måste fortsätta vara nyfiken på om det är en Selma 2 på gång :angel:

Och jag har fått föl, minlaptop har kraschat och vi har äntligen fått upp köksön men inte in åringen i släpet så han kunde åka på bete. Alicia springer för fullt och tittade nyss facinerat på Global Champions Tour och jag och sambon sitter i varsin soffa och leker med våra nya iPhones. Snabb uppdatering. Nu ska jag gå och natta fölbebis.

Vilket roligt och "rabblande" inlägg :D
Grattis till fölis!! Berätta mer. Sto/hingst. E: Tornesch den med?

Jag tror det går att beställa suflett som "reservdel" till syskonsitsen, om den inte medföljer automatiskt.
Jag fick med en suflett til syskonsitsen trots att jag inte köpte någon :D tror dom hade bråttom eller nåt ;)

Jo, har med för mig att de andra är mycket dyrare... hua! ;)

Lovade ju bilder från Miltons premiär på stranden och hans första dopp ute! :)
Så här kommer en liten bildbomb!

dsc_0880.jpg

dsc_1098.jpg

Sugrör gick tydligen jätta bra att dricka ur! :)

dsc_1181.jpg

Avsköljning skedde i baljan ute på gräsmattan!

dsc_1301.jpg

Dagen efter införskaffades en pool som vart väldigt uppskattad.

Sen två bonusbilder!

dsc_1157.jpg

dsc_2714.jpg

Står oftare och oftare korta stunder själv nu. Står kvar en stund ävan fast han insett att han inte håller i något. Tog ett litet steg från lutad mot soffryggen och ut mot mig helt själv idag! :)

Har inte ni andra lite bilder att bjuda på? :)

Gullungen! :love:

Ska kolla igenom mina kort lite. Hinner aldrig få fram kameran så som jag måste fara runt efter ungen hela tiden:D

kl
Nu är vardagsrummet och matsalen tömda och inplastade. I morgon så kommer målarna. Möblerna är inpaketerade i datorrummet och kvar att leva i finns vårt sovrum… Det kommer att bli ett par tunga veckor. Men fy tusan vad skönt det skall bli att få det gjort!

jag köper/lånar gärna valacken av dig :D

Njaa, han får agera sällskap till stoet när jag är ute och rider på stora hästen.

Men han behöver ett nytt namn tycker jag. Han heter tydligen Stjerne. Gillade inte riktigt det namnet. Men i och med att stona har människonamn, Julia och Erika så ska han ju med heta nåt sånt.
Funderar på Sture:D

Har massa nytagna bilder i kameran, men har inte orkat lägga in dem än. Lånar några av syster så länge, dessa är ifrån fredags när vi var på studentfest.

254968_10150198118902130_608077129_7485336_5617711_n.jpg

Mys med moster

259906_10150200326252130_608077129_7510032_2000349_n.jpg

Och bjuder på en film, främst till Modett och Michellan som inte har fb.
http://www.youtube.com/watch?v=AYA00wFCkZ8

Kvalitén är dock mycket bättre på fb :mad:

kl
Nu är vardagsrummet och matsalen tömda och inplastade. I morgon så kommer målarna. Möblerna är inpaketerade i datorrummet och kvar att leva i finns vårt sovrum… Det kommer att bli ett par tunga veckor. Men fy tusan vad skönt det skall bli att få det gjort!

När tror de att de är klara? Skönt att få det gjort iaf! Hur stort har ni i vanliga fall?

Och hur mår du nu? Gick sjukhusbesöket bra? Vi planerar en Sthlm-tripp fram i augusti. Passade lite bättre med tid och pengar. Är ni hemma i stan eller är ni på landet då?

UVA

Har till och från tittat på ”den sköra tråden” idag. Jag klarade inte ens att se hela dokumentären. Det jag klarade att se såg jag storbölandes och höll bitvis krampaktigt i T. Fy vilken traumatisk tid det måste ha varit för er. O vilken kämpe E är som tog sig genom det.

Vad söt han är Iggy. Eftersom jag inte heller har facebook så e jag tacksam för alla som lägger upp bilder här också. Vi har förresten försökt med en liknande hatt här hemma men den får inte stanna kvar på huvudet.

Det blir inget landet i år, jag pallar inte. Så vi är med alla största sannolikhet hemma.

Jag har inte så mycket bilder upplagda på internet, försöker hålla lite på publicering av henne.

pict0252_151596524.jpg

grnbete_147119515.jpg

Till Aneka och Michellan också, jag säger som vanligt - OJ så stora de blivit!! Det händer så mycket mellan varje gång, när man ser dem sällan :)

Jag ska definitivt kolla in klippet sen, surfar från mobilen nu.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
468
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 456
Senast: netia
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 161
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar