Sv: varg..hjälp!
Med tanke på hur ytterst få angrepp som bevittnats så undrar jag hur du kan säga så?
Tjatet om Stockholmsbor i sammanhanget börjar för övrigt bli ganska tröttsamt..... I synnerhet som vi ju vet att många många många glesbygdsbor lever precis som vanligt utan att påverkas av de vilda djur som vi alltid vetat om har funnits där vi valt att bosätta oss.
Ja, det håller jag med om. jag tror inte det är ofta (ens hänt) att vargen ger sig på hunden för att de ska ha samma byte. Vargen här har gett sig på hundar många gånger, för att de är en lätt förkänt middag. vargen kan även ha någon skada. så den ger sej på andra hundar m.m. tror även den har hundar för att de äter upp alla äglar m.m.
Med tanke på hur ytterst få angrepp som bevittnats så undrar jag hur du kan säga så?
Tjatet om Stockholmsbor i sammanhanget börjar för övrigt bli ganska tröttsamt..... I synnerhet som vi ju vet att många många många glesbygdsbor lever precis som vanligt utan att påverkas av de vilda djur som vi alltid vetat om har funnits där vi valt att bosätta oss.