Vårföräldrar 2015 #3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läggdax här nu, kvällsuppdateringen är som vanligt. En hel del sammandragningar - men jag antar att de kommer försvinna såfort jag lägger mig ner :p
Bf imorgon...

Sista dagen i mars, vi måste få några bebisar inatt/imorgon! Håller tummarna för @Rhinos och @Olina!
 
Läggdax här nu, kvällsuppdateringen är som vanligt. En hel del sammandragningar - men jag antar att de kommer försvinna såfort jag lägger mig ner :p
Bf imorgon...

Sista dagen i mars, vi måste få några bebisar inatt/imorgon! Håller tummarna för @Rhinos och @Olina!

Massa icke onda sammandragningar här med även om det kommer någon ibland som gör ont.

Ja, nu får någon av oss klämma ut en bebis :up:;)
 
Läggdax här nu, kvällsuppdateringen är som vanligt. En hel del sammandragningar - men jag antar att de kommer försvinna såfort jag lägger mig ner :p
Bf imorgon...

Sista dagen i mars, vi måste få några bebisar inatt/imorgon! Håller tummarna för @Rhinos och @Olina!

Tack ska du ha :). Jag har börjat släppa hoppet om att det blir en marsbebis och siktar in mig på igångsättningen i övermorgon. Håller däremot tummarna för er andra :up:.
 
  • Gilla
Reactions: Lo_
Jag har haft en lugn och härlig dag idag. Hade önskat bättre väder, men har ändå varit skönt att vara utomhus.

Imorgon är det en fixardag med diverse saker som ska ordnas. Skönt med variation och dagar då det händer mer. Om det går skulle jag gärna klämma in ett besök hos frisören också, skulle kännas bra att bli fin i håret.
 
  • Gilla
Reactions: Lo_
Verkar så! :) Är det två bäbisar som kommi i mars? Orkar inte leta efter listan :p
Tre! Här är listan :).


MARS

2:a FengurLaugar, 2:a barnet. Emelie född 3/3 kl 23.13, 3020 gram och 49 cm.
11:e Girasol, 5:e barnet, flicka. Elvira föddes 19/1 kl 15.24, 2226 gram och 47 cm.
14:e Sined, 2:a barnet. Albin född 6/3 kl 22.47, 3535 gram och 50 cm.
16:e _saga_ 2:a barnet, flicka Elise född 17/3 kl 19:43, 3420 gram och 50 cm.
17:e Jast, 1:a barnet, pojke. Mats föddes 18/2 kl 21.00, 2865 gram och 48 cm.
17:e Rhinos, 1:a barnet, pojke
29:e Olina, 1:a barnet
31:e Vilse, 2:a barnet, flicka

APRIL
3:e carmarnic, 2:a barnet
5:e Lo_, 1:a barnet
5:e Smulu 2:a barnet
5:e Glittra, 1:a barnet
8:e Tassetass, 1:a barnet
12:e Elisha, 1:a barnet, flicka
14:e Snowwhite, 1:a barnet, pojke
15:e Snna, 2:a barnet
16:e Melisen, 1:a barnet, flicka
20:e Comatose, 1:a barnet
26:e Gesska, 2:a barnet
27:e Jazzen, 1:a barnet
30:e Imogen, 1:a barnet

MAJ
5:e Magnum, 1:a barnet
13:e Bambi, 1:a och 2:a barnet, flickor
17:e Lime, 1:a barnet
19:e Sinus, 1:a barnet
23:e Magzzan 2:a barnet, pojke
28:e Retro, 1:a barnet
29:e 1887, 1:a barnet
 
Här är senaste listan.

MARS

2:a FengurLaugar, 2:a barnet. Emelie född 3/3 kl 23.13, 3020 gram och 49 cm.
11:e Girasol, 5:e barnet, flicka. Elvira föddes 19/1 kl 15.24, 2226 gram och 47 cm.
14:e Sined, 2:a barnet. Albin född 6/3 kl 22.47, 3535 gram och 50 cm.
16:e _saga_ 2:a barnet, flicka Elise född 17/3 kl 19:43, 3420 gram och 50 cm.
17:e Jast, 1:a barnet, pojke. Mats föddes 18/2 kl 21.00, 2865 gram och 48 cm.
17:e Rhinos, 1:a barnet, pojke
29:e Olina, 1:a barnet
31:e Vilse, 2:a barnet, flicka

APRIL
3:e carmarnic, 2:a barnet
5:e Lo_, 1:a barnet
5:e Smulu 2:a barnet
5:e Glittra, 1:a barnet
8:e Tassetass, 1:a barnet
12:e Elisha, 1:a barnet, flicka
14:e Snowwhite, 1:a barnet, pojke
15:e Snna, 2:a barnet
16:e Melisen, 1:a barnet, flicka
20:e Comatose, 1:a barnet
26:e Gesska, 2:a barnet
27:e Jazzen, 1:a barnet
28:e Bambi, första barnen, tvillingflickor
30:e Imogen, 1:a barnet

MAJ
5:e Magnum, 1:a barnet
17:e Lime, 1:a barnet
19:e Sinus, 1:a barnet
23:e Magzzan 2:a barnet, pojke
28:e Retro, 1:a barnet
29:e 1887, 1:a barnet
 
Nu vet jag precis hur min ena grannes två förlossningar gick till. Jag vill inte veta det. All denna öppenhet som bara handlar om att den andra personen ska få prata, för de få och mycket begränsade inlägg jag kom med var inte så intressanta utan var parenteser i hennes historia :down:.
 
Nu vet jag precis hur min ena grannes två förlossningar gick till. Jag vill inte veta det. All denna öppenhet som bara handlar om att den andra personen ska få prata, för de få och mycket begränsade inlägg jag kom med var inte så intressanta utan var parenteser i hennes historia :down:.
Mm.. Snart kommer du veta allt om dennes amning med ;)
 
Nu vet jag precis hur min ena grannes två förlossningar gick till. Jag vill inte veta det. All denna öppenhet som bara handlar om att den andra personen ska få prata, för de få och mycket begränsade inlägg jag kom med var inte så intressanta utan var parenteser i hennes historia :down:.

Usch jag hatar det där. .. Jag hoppas att jag aldrig kommer att besvara "jag är gravid" med "jag hade värkar i 48 timmar och sprack 10 cm" eller liknande som jag fått höra från folk! :wtf:
 
Ingen bebis här heller. Dock varit på akupunktur idag så jag är vid gott mod ändå :p
Fick även en hinnsvepning (bm var mer samarbetsvillig till att bryta rutinerna när där inte är en student som tittar på :p ), så får vi hoppas att den gör någon nytta. :)

(obs, äckelmagade läser inte vidare)

Hoppet börjar även stiga lite om att det kanske händer något nu snart, varit på toa och gjort nr 2 två gånger idag redan, men det är inte "magsjukekonsistens", utan helt normalt. Så förhoppningsvis är det kroppen som börjat rensa systemet :)
Börjar även bli mer slajmigt när jag torkar mig efter att ha kissat = livmodertappen ändrar sig/slemmar av sig.

Så får vi se, hoppat har ju höjts ett antal gånger redan bara för att bli nerslängt pladaskt igen :p
 
Ingen bebis här heller. Dock varit på akupunktur idag så jag är vid gott mod ändå :p
Fick även en hinnsvepning (bm var mer samarbetsvillig till att bryta rutinerna när där inte är en student som tittar på :p ), så får vi hoppas att den gör någon nytta. :)

(obs, äckelmagade läser inte vidare)

Hoppet börjar även stiga lite om att det kanske händer något nu snart, varit på toa och gjort nr 2 två gånger idag redan, men det är inte "magsjukekonsistens", utan helt normalt. Så förhoppningsvis är det kroppen som börjat rensa systemet :)
Börjar även bli mer slajmigt när jag torkar mig efter att ha kissat = livmodertappen ändrar sig/slemmar av sig.

Så får vi se, hoppat har ju höjts ett antal gånger redan bara för att bli nerslängt pladaskt igen :p

Heja! Nu är det på gång, det är jag säker på (en rätt ofarlig utsaga på bf, men ändå!)

Jag är inne och kollar hur det går för dig flera gånger varje dag. (och de andra) Det känns nästan som om det är "min" tråd!
 
Ingen bebis här heller. Dock varit på akupunktur idag så jag är vid gott mod ändå :p
Fick även en hinnsvepning (bm var mer samarbetsvillig till att bryta rutinerna när där inte är en student som tittar på :p ), så får vi hoppas att den gör någon nytta. :)

(obs, äckelmagade läser inte vidare)

Hoppet börjar även stiga lite om att det kanske händer något nu snart, varit på toa och gjort nr 2 två gånger idag redan, men det är inte "magsjukekonsistens", utan helt normalt. Så förhoppningsvis är det kroppen som börjat rensa systemet :)
Börjar även bli mer slajmigt när jag torkar mig efter att ha kissat = livmodertappen ändrar sig/slemmar av sig.

Så får vi se, hoppat har ju höjts ett antal gånger redan bara för att bli nerslängt pladaskt igen :p

Fusk, kom inte och träng dig ;)

Ska till bm imorgon då kanske man kan fråga om sån där hinsvepning, skulle vara så skönt om det kom igång.
 
Hehe, min mage har också börjat bli mer aktiv och rensat ut en massa. men några onda värkar har det inte blivit... Ska det bli en favorit i repris? Ska stora tjejen bli stora syster på sin födelsedag?, hon fyller i morgon. Eller blir det kanske en glad överaskning för morfar på torsdag, han fyller då.
 
  • Gilla
Reactions: Lo_
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
400
Senast: Rosett
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 845
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 001
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 218
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp