Vårföräldrar 2015 #3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ni andra laddat ner någon värkklocka/timer? Hade en jättebra förra gången, men kan såklart inte komma på vad den heter...

Sitter med en massa sammandragningar nu ikväll så känner att det nog är dax att leta rätt på en sådan app :p (att sd sen troligen kommer på grund av jag rört mig mycket idag tänker jag ignorera :p )
 
Har ni andra laddat ner någon värkklocka/timer? Hade en jättebra förra gången, men kan såklart inte komma på vad den heter...

Sitter med en massa sammandragningar nu ikväll så känner att det nog är dax att leta rätt på en sådan app :p (att sd sen troligen kommer på grund av jag rört mig mycket idag tänker jag ignorera :p )
Hade time it baby! Tycker den var bra :)
 
Sitter hemma i soffan, min sambo är iväg ikväll. Jag varken vill eller känner för att gå och sova: min stora flicka sover i sin säng med sina guldlockar i en röra på kudden, och min lilla flicka sover bredvid mig i soffan efter några timmar i min famn och gör massa ljud i sömnen.
Jag känner mig alldeles för lycksalig för att kunna sova idag :love::heart

Hoppas era bebisar kommer snart så ni också kan mysa :D
 
Vad skönt att det har blivit sommartid äntligen! Idag har jag sovit ända till kvart i 7 :p

@vilse Jag har kvar min värkapp sen förra gången såg jag. Rensar visst inte telefonen så ofta.. Värkklocka extreme heter den, funkade iaf bra för två år sen :p
 
Har ni andra laddat ner någon värkklocka/timer? Hade en jättebra förra gången, men kan såklart inte komma på vad den heter...

Sitter med en massa sammandragningar nu ikväll så känner att det nog är dax att leta rätt på en sådan app :p (att sd sen troligen kommer på grund av jag rört mig mycket idag tänker jag ignorera :p )

Den jag hade nu hette VärkKlocka och var den första som kom upp när jag sökte på värktimer. Den gjorde helt klart sitt jobb så jag tyckte den var bra :)
 
DET var en imponerande insats!
Äh, det är väl ingenting jämfört med att du har ridit i princip hela graviditeten. DET är imponerande :).

Dock följde dagens bestyr av kraftiga sammandragningar under kvällen sedan (precis som för @vilse, läskigt vad synkade vi verkar vara :nailbiting:). Nu har jag inte känt något under hela natten så börjar mer och mer ställa in mig på att bli igångsatt.
 
Det är nu man vill ha en ogilla-knapp :(.

Japp, men du har ju gått över, det har ju inte jag gjort än... Förmodligen blir det ju så eftersom bf är idag.....

Det enda jag tycker mig känna är att jag får mer och mer sammandragningar fast de gör fortfarande inte ont. Konstigt det där.

Min kompis skickar små bilder på sin lilla nyfödda dotter och då vill man ju inte alls ha sin på utsidan....
 
Vad skönt att det har blivit sommartid äntligen! Idag har jag sovit ända till kvart i 7 :p

@vilse Jag har kvar min värkapp sen förra gången såg jag. Rensar visst inte telefonen så ofta.. Värkklocka extreme heter den, funkade iaf bra för två år sen :p
Haha tänkte samma! Äntligen vaknade man en "normal" tid. Normal och normal, utsläpp av hästar kl 07, uppstigning 06, vilket egentligen var 05 ;). Tror min käresta var extra glad över mitt hästägarskap imorse:D. Han fick dock ligga kvar 20 minuter längre och jag gjorde kaffe till honom ;).
 
Här bryr sig varken hundarna eller katterna om magen. Lilla ligistkatten är iofs som ett plåster om nätterna när man ska sova, men det är han jämt så ingen förändring där.
Ska bli spännande att se hur de reagerar på bebisen sen.
 
Men... Jag som sa i helgen! Typiskt :S

Helgen är ju inte slut än. :D 11 timmar och 42 minuter kvar ju.

Här är läget som vanligt, typ. Imorgon börjar C-uppsatskursen och min rastlösa hjärna skriker "JIPPIE" medan kroppen säger "Måste vi...?". Får mer och mer ont för var dag som går, blir tröttare och tröttare och vill bara få ett slut på eländet. Ska bli SÅ skönt att få hem maken senare idag, han är den enda som jag vill ha riktigt nära just nu, känner att jag gärna distanserar mig från alla andra...
 
Helgen är ju inte slut än. :D 11 timmar och 42 minuter kvar ju.

Här är läget som vanligt, typ. Imorgon börjar C-uppsatskursen och min rastlösa hjärna skriker "JIPPIE" medan kroppen säger "Måste vi...?". Får mer och mer ont för var dag som går, blir tröttare och tröttare och vill bara få ett slut på eländet. Ska bli SÅ skönt att få hem maken senare idag, han är den enda som jag vill ha riktigt nära just nu, känner att jag gärna distanserar mig från alla andra...
Sant! Än finns chansen! Och det snoddes ju en timme också så jag tycker det gäller fram till kl 01 ;-).

C-uppsats är bra, mycket eget arbete och planering .
 
Nä finns fortfarande chansen om någon snabbar på :D Tycker att det är dags för nästa nu! ;)
@Tassetass känner också att jag har distanserat mig på sista tiden, orkar inte riktigt med att umgås som annars. Och då är jag inte direkt översocial från början heller.
 
SD inatt, men det försvann efter någon timme. Blir nog ingen bebis denna helgen här :p bf om 2 dagar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
400
Senast: Rosett
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
20 850
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 003
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
46 222
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp