Vårföräldrar 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013!

Klippa tånaglarna!?! Lyckas man inte ens med det!? :eek: Jag som ligger inne med en fotofobi så där är INGEN som rör mina fötter... :crazy:

Detta kommer bli intressant, väldigt intressant :cool:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Allt för dig! ;)

Apollo +övriga:

Jag frågade faktiskt sambon förut om han skulle raka mig om jag bad honom när jag inte längre når. Svaret kom fort, "japp" :) jag är räddad! :p
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Om man jävligt gärna vill så lyckas man nog. Om man håller andan och klipper fort typ. Det beror nog på hur långa armar och hur skarp syn man har också, Jag gillar att ha foten en 15 cm från näsan och pilla bort nagelband och sånt. Fila bort fula förhårdnader.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

:o
jag har inga problem att klippa tånaglarna, hade jag inte sist heller, men å andra sidan är jag så överrörlig så min höft sjunker 10 cm om jag försöker stå på ettben... :angel: (står det i mitt läkarintyg i allafall, jag har inte mätt själv och försöker stå med båda fötterna på jorden)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Klippa tånaglarna!?! Lyckas man inte ens med det!? :eek: Jag som ligger inne med en fotofobi så där är INGEN som rör mina fötter... :crazy:

Detta kommer bli intressant, väldigt intressant :cool:

Jag vet inte, men jag misstänker att det kan bli ett problem! :crazy::angel:
Att låta sambon ansa håret lite lätt med en rakhyvel eller rakapparat vågar jag nog. Men när det kommer till naglar...

Asså... Även om han skulle ställa upp på det (knappast troligt) så är han av den typen som klipper ett jack i ena änden av nageln och sen DRAR loss den. :eek::eek::eek:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha o jag sa nyss till Olle:
Jag; jag blev nästan lite förvånad, för dem på buke var det världens mest naturliga grej att låta sina snubbar raka om det behövdes.
Han: eeeeuuuuwwww!!!

Hahahah han är visserligen känsligare än man får vara, super pryd och utöver det jätte äckelmagad.. Vilket jag såklart driver gärnet med då och då :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha jag lyfter nog upp benet lika långt som innan grav bara man gå på sidan av magen så man inte kvävs.
Jag är också super överrörlig, tom så att alla naprapater/kiropraktorer jag gått till alltid sagt lite kaxigt "jaaag har seeett det meeestaaa" när jag försökt berätta att jag är överrörlig.. Men alla förvånas ändå lika mycket. Min Naprapat brukar "leka lite" men mig.. "hit kommer de flesta" *flyttar axeln 10cm till* "hit kommer du... Utan att jag pressar:D"
Det har ju satt sina spår att jag höll på med gymnastik tills ja va 17 också ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Alex svarade bara "hm.. Jaså?" på din karls kommentar. Han är väldigt okänslig av sig!
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha i vår familj säger vi inte ord som mens, diarré osv. Det värsta ordet av alla är flytningar! Han dör kräkdöden då.. Hur roligt tror du inte jag hade när reklamen "har du rikliga och illa luktande flytningar" gick på tv en gång i kvarten? :D
Gissar att Olle kommer sitta ovanför huvudändan på sängen vid förlossningen, vit i ansiktet och va helt livrädd ^^

Att han håller mitt hår och torkat mina spyor när jag vart sjuk är fan ett under!! HE LOVES ME!! Hahahah
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

*kl*

Haha ni är inte kloka nånstans! :D men det uppskattas! Haft en lång och tung dag på jobb och imorgon väntar ett 10h-pass :( fattar inte hur jag ska orka.. Mina fötter ger upp efter ca 5-6h (vi sitter inte ner en sekund mer än vår lunch) och vi skulle fått nytt schema nu i dec men fick besked idag om att det kommer dröja till feb.. Dvs jag får stå ut med schemat vi har.. (jobb 7 dagar ledig 7, helt värdelöst)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Men ni har väll ändå rätt till rast? Sätt dig ner då. Prata med cheferna så först de nog, tror du inte?
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Det finns en menshistoria någonstans i misslyckat sex-tråden där min stackars sambo är huvudperson :p i det läget kan jag tänka mig att din karl hade dött... ;)

Panaccea: har ni saker att göra hela tiden eller hur kommer det sig att ni inte kan sitta mer än vid lunch? Låter ju töntigt om du inte får sitta om det inte kommer folk. Tror att facket skulle slå bakut om de fick höra att de tvingar gravida att stå i så många timmar, eller?
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Tillägg: när jag jobbade med hamnskyddet i Sthlms hamnar hade vi som gummimattor att stå på. Om ni inte har det rekommenderar jag att ni investerar i något liknande :) man klarar i alla fall det dubbla mot vad man annars klarar.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha o jag sa nyss till Olle:
Jag; jag blev nästan lite förvånad, för dem på buke var det världens mest naturliga grej att låta sina snubbar raka om det behövdes.
Han: eeeeuuuuwwww!!!

Hahahah han är visserligen känsligare än man får vara, super pryd och utöver det jätte äckelmagad.. Vilket jag såklart driver gärnet med då och då :angel:

Haha i vår familj säger vi inte ord som mens, diarré osv. Det värsta ordet av alla är flytningar! Han dör kräkdöden då.. Hur roligt tror du inte jag hade när reklamen "har du rikliga och illa luktande flytningar" gick på tv en gång i kvarten? :D
Gissar att Olle kommer sitta ovanför huvudändan på sängen vid förlossningen, vit i ansiktet och va helt livrädd ^^

Att han håller mitt hår och torkat mina spyor när jag vart sjuk är fan ett under!! HE LOVES ME!! Hahahah

Hahahahaha! :rofl: Vad jobbigt att vara så känslig! :D
Sambon var lite känslig för det här med att jag går på dass utan att stänga dörren, men nu är han härdad. :devil:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha jag lyfter nog upp benet lika långt som innan grav bara man gå på sidan av magen så man inte kvävs.
Jag är också super överrörlig, tom så att alla naprapater/kiropraktorer jag gått till alltid sagt lite kaxigt "jaaag har seeett det meeestaaa" när jag försökt berätta att jag är överrörlig.. Men alla förvånas ändå lika mycket. Min Naprapat brukar "leka lite" men mig.. "hit kommer de flesta" *flyttar axeln 10cm till* "hit kommer du... Utan att jag pressar:D"
Det har ju satt sina spår att jag höll på med gymnastik tills ja va 17 också ;)

Asså, jag är också sådär sjukt jätteöverrörlig. Kan lägga båda benen bakom nacken och hoppa runt om jag vill men jag får så förbannat ont nu för tiden. :crazy:
Sjukgymnasten har förbjudit all form av ytterlägen för min del. :cool:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jag hade en "middagsgäst" hemma en gång när jag bodde själv som gick på toa med öppen dörr. Det var lite osmakligt. Kom fram senare att han ville ligga så beteendet kanske ingick i någon form av förspel för honom? :crazy:

Tilläggas bör att han var gift och lika gammal som min mamma och NEJ!! Han fick inte ligga. Jag hade ju hoppats på att man kunde träffas och äta utan att behöva ha sex med en gammal gubbe (nåja, född -68) och särskilt när jag talat om att jag är riktigt nöjd med det min karl ger mig. Funderade ett stilla ögonblick på att kontakta hans fru och informera om vilken snuskgubbe till karl hon har. Ska dock gå hem på föräldraledigt först då han håller utbildningar för kunden jag jobbar hos i så fall ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Okej, DET var magstarkt även för mig! :crazy: :rofl:
Jag stänger dörren när jag har besök eller är gäst... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 794
Senast: Nixehen
·
Gravid - 1år Har väntat ett tag på att det ska komma en sån här tråd men den dyker aldrig upp. Får helt enkelt göra en själv 😁 Jag är gravid i v 19...
88 89 90
Svar
1 794
· Visningar
125 140
Senast: Fille
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 769
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 755
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp