Vårföräldrar 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013!

Och jag vågar inte släppa min sambo på mig med vax en gång till! :eek: Sist slutade det med att jag tokblödde... :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

VAX!????!!!!!???!!!
ALDRIG I HELA MITT LIV ATT NÅGON KOMMER NÄRA FLUFFI MED VAX!!!

Herre, en sommar för massa år sedan.. så fick jag för mig att jag skulle vaxa "raggarsträngen". Jag är blond och mina hår på magen bleks väldigt på sommaren och syns väldigt mycket när jag blir solbränd. Så jag fick för mig att jag skulle prova vaxa...
Satte på en remsa.. och drog... halvvägs.. och GALLSKREK. ALDRIG MER!
:eek::eek:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Precis vad jag sa till sambo när vi började försöka. "Äääh, lugn, du hinner förbereda dig mentalt - det tar i snitt 7 månader att få till det och sen är man gravid i 9, det är ju jääääättelång tid! :D"

ETT skjut den månaden och här sitter jag nu. :p
Sambon blev besviken över den korta tillverkningstiden! ;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Hahaha! Jag är ganska smärttålig och brukar vaxa mutteriet själv. Sambon drog dock åt fel håll när läpparna skulle tas och ptja... det sprack lite. :o :eek:

Misstänker att det blir svårare att vaxa när jag har en kula i vägen. :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Asch, det är väl bara att instruera honom i att han ska dra ut hudvecken och inte trycka så fasligt med hyveln?

Jag kanske borde vara nervös iom att min karl ser ut något i stil med detta (lägg till några cm på hakan) :o :
sjugosjubeard.jpg


Och när han väl kapar skägget på sidorna så det blir något i stil med detta (plus några cm på hakan dårå):
bocktopp1-510x279.jpg

Används trimmer, haha.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

AJAJAJAJAJAJ!!! :eek: AAAAAJ!

Apollo: Det är faktiskt inte så hemskt med vax där nere. Just på de hårbeklädda områdena har i alla fall inte jag mycket känsel, skulle lida mer av att vaxa t.ex magen :p
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha, vad roliga ni är! Jag kommer inte ihåg hur vi gjorde förra gången, men jag tror att sambon hjälpte till lite i slutet, innan förlossningen när jag hade kört en "kan-själv" efter bästa förmåga och han garvade och tyckte att det måste ordnas innan någon annan ser...
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

+ DS

Min gamla kiropraktor sa alltid till mig att jag var väldigt smärttålig. Absolut, men jag är fan ingen idiot! Sedan gör det visserligen sjukt, sjukt mycket ondare att dra strån på ställen där man inte är van jämfört med ställen där man är van.. typ ögonbrynen. Kan tänka mig också att benen inte skulle göra lika ont.. men kom igen.. fluffi.. nevvah!

Jag har pga nyfikenhet/intresse läst en hel dem om ofrivillig barnlöshet och tittat på mycket program/dokumentärer om adoption osv. Så jag var väldigt medveten om att det "skulle" ta lång tid.. visserligen slutar man ju aldrig hoppas på att det ska gå så smärtfritt som det bara går för en själv men eftersom vi ändå haft oskyddat (avbrutet) i flera år så trodde jag aldrig att det skulle gå så jädra fort.. TVÅ gånger dessutom..
Men jag är glad för att jag hade det "intresset" (låter så jävla malplacerat) innan för därför visste jag att det var super normalt att få MF och hanterade det jätte bra. Sambon däremot, han blev mer chockad än jag blev, trotts att jag försökt förklara för honom att det inte alls var ovanligt. Däremot tog han mig mer allvarligt när jag denna grav berättade att det kunde visa sig att hjärtat inte slog på UL osv. Men det första MFet gjorde nog också sambon mycket gladare när vi fick vårt andra plus.. men vi var fortfarande lika chockade.

vilse: bekräftat, han skulle inte hjälpa mig raka fluffi ens om jag bad honom :angel::D
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

hahaha jag dör. din karl rakar sig ju helt klart mindre än min gör.. och den ska du släppa ner där.. ok.. ni vill inte ha några syskon till bebis alltså... :D;)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha! Ja han rakar sig garanterat mindre än de flesta. Det är faktiskt lite gulligt när han inte rört polisarna på länge och de är sådär 4 cm långa och står rakt ut åt sidorna :D

Även vi har kört oskyddat sedan vi träffades (runt april 2011) och innan det hade jag kört oskyddat med andra. Dock avbrutet och då detta inte var planerat så... Ja, jag är rätt övertygad om att bebisen blev till på ett avbrutet samlag :p Jag har dock gått med på att planera syskonet till bebisen så jag ska göra ett försök med kopparspiral (hormonbaserat funkar inte av flera anledningar så det enda som är kvar att prova är kopparspiralen). Funkar det inte får vi helt enkelt köpa en laddning gummin.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Förresten, min karl rakar sig inte ens på huvudet :o Hans dreads har tydligen inte sett en sax sedan.. Åh, vad säger han nu? December 2005? Men, rätt vad det är kommer dagen D och han tar trimmern på huvudet i stället. Jag har sagt att han får varna först för annars kanske jag inte känner igen honom. Jag har så pinsamt dåligt ansiktsminne :o
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

AJAJAJAJAJAJ!!! :eek: AAAAAJ!

Apollo: Det är faktiskt inte så hemskt med vax där nere. Just på de hårbeklädda områdena har i alla fall inte jag mycket känsel, skulle lida mer av att vaxa t.ex magen :p
Haha, men det gjorde faktiskt inte så ont, var mest chockerande att se allt blod - fast sambon tog det värst och mådde jättedåligt över det i flera dagar. :D
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jag vill inte heller äta ppiller eftersom min mamma haft cancer. Känns så jävla puckat att trycka i sig massa hormoner när all forskning visar hur sjukt farligt det är.

Min älsk är hårig precis över hela kroppen, förutom när man typ vill vara hårig - på huvudet. Han garanterade mig när vi träffades "tunnhårigare än så här blir jag inte - för såhär ser pappa ut" han hade fel. :p Men jag älskar han ändå såklart... eeeeelleeeeeer? :D

micks... alltså... INTE OKEJ!!! Alltså... hahahah fyy fan va ont...
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

ah, den vore nog uppskattad.. GOD JUL ÄLSKLING:
(måste ju kompencera lite för alla år av för lite hår)

bee-gees-peruk-1.jpg
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha! Självklart! Finns det ingen afro han kan variera sig med?

Kl
Bläää, har varit superbitter hela dagen (nu börjar det släppa men det är mest för att jag snart får gå hem). Jag har mest bara hatat människor. Dessutom har jag på känn att jag ev. har en UVI på gång och jag har inte möjlighet att uppsöka vården på "normal" tid förrän tidigast måndag nästnästa vecka. Kan man dra sånt på jourtid om det blir värre?
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Precis vad jag sa till sambo när vi började försöka. "Äääh, lugn, du hinner förbereda dig mentalt - det tar i snitt 7 månader att få till det och sen är man gravid i 9, det är ju jääääättelång tid! :D"

ETT skjut den månaden och här sitter jag nu. :p
Sambon blev besviken över den korta tillverkningstiden! ;)
Det där känner jag igen. Ena stunden är han sjukt stolt över vilka dunderspermier han har ( :rofl: ) för att i nästa beklaga sig över att det blev ju så lite "tränande" :D

vilse: bekräftat, han skulle inte hjälpa mig raka fluffi ens om jag bad honom :angel::D
Tycker han är lite elak faktiskt. Tänker han inte allt på hur DU känner med en stor jävla buske där nere som bara kliar?! :p Så farligt är det ju inte, i värsta fall får du be honom ta saxen och stubba det lite - det kanske han hade gått med på? :D
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Haha, men det gjorde faktiskt inte så ont, var mest chockerande att se allt blod - fast sambon tog det värst och mådde jättedåligt över det i flera dagar. :D
Herre gud säger jag :eek::eek::eek:
Vaxade mig lite förr (eller ja, gubben vaxade mig..) och nej, det är något jag aldrig kommer vänja mig mig. Aj aj aj. :crazy:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Det där känner jag igen. Ena stunden är han sjukt stolt över vilka dunderspermier han har ( :rofl: ) för att i nästa beklaga sig över att det blev ju så lite "tränande" :D

Hahaha, dunderspermier ja! Det känns igen här med! :rofl:
*klappar på huvudet* "Jaaa älskling, jätteduktiga simmare... :D"

delvis knapp
Jag grunnar mest på hur jag ska kunna klippa tånaglarna sen... :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 794
Senast: Nixehen
·
Gravid - 1år Har väntat ett tag på att det ska komma en sån här tråd men den dyker aldrig upp. Får helt enkelt göra en själv 😁 Jag är gravid i v 19...
88 89 90
Svar
1 794
· Visningar
125 141
Senast: Fille
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 774
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 755
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp