Varför är svenska produkter så trista?

Jag har varit lite på jakt efter höstdekorationer och doftljus och jag är förvånad över att det inte finns mer! Helt klart besviken och avundsjuk på usa (även om jag förstår att det är bra med mindre konsumtion och en bapiljard produkter överallt).
 
Jag har varit lite på jakt efter höstdekorationer och doftljus och jag är förvånad över att det inte finns mer! Helt klart besviken och avundsjuk på usa (även om jag förstår att det är bra med mindre konsumtion och en bapiljard produkter överallt).
Det jag känner främst är att nordamerika fokuserar mycket på känslan som doften ska framkalla och mindre på själva doften. Och det är ju så doft ska vara, det ska liksom framkalla förnimmelse av något.
 
Jag har varit lite på jakt efter höstdekorationer och doftljus och jag är förvånad över att det inte finns mer! Helt klart besviken och avundsjuk på usa (även om jag förstår att det är bra med mindre konsumtion och en bapiljard produkter överallt).
Jag håller helt med om det här med höstdekorationer - det hade gärna fått finnas lite mer trevlig höstdekorationer, för att göra hösten lite trevligare. Jag tror jag började leta efter det förra hösten, hittade inget jag tyckte om (mest bara plastskelett och liknande...), hittade någon liten sak på en marknad i somras, och tänker fortsätta leta denna hösten. Hösten har ju en tendens att bli mörk och blöt och kall, så då hade det varit trevligt att ha något som gjorde den lite trevligare och mysigare :)
 
Och jag tycker vissa hundar luktar så illa! Häst funkar så länge det inte är utblandat med hästskit. Vilket det ofta är.

Jag tycker definitivt att hund luktar illa. I bästa fall luktar en hund så lite att man knappt känner det. I värsta fall stinker även ägaren!

Häst däremot luktar gott!! När den bara luktar häst. Som häst så bete på sommaren luktar ljuvligt!
 
Ikea.

Men lite för vaniljigt. Hoppades på mer ”pumpkin spice” och kanel.

image.jpg
 
Västerbottenssåpas städprodukter är parfymerade (finns parfymfri också) och de har (såpspray o flytande såpa iallafall vad jag vet), de har haft doft av syren, äpple och till jul brukar de släppa en julsåpa som doftar ingefära.

Jag har bara testat juldoften o den vanliga enträ-doftande, men de fungerar bra för mig som lätt får migrän av konstgjorda parfymerade dofter.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp