Val utav hingst...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare caroline_star
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 570
C

caroline_star

Jag funderar starkt på att betäcka mitt lilla sto nästa vår, så jag sitter och funderar på vilken hingst som kan vara bra för den lilla madamen. Hon är ett halvblodssto på 13 år, ca 160cm hög, rätt så pigg och framåt men väldigt snäll att hantera, så jag vill inte ha en hingst med för mkt temperament i, jag vill ha en hingst som är mer för dressyr, med bra och luftiga gångarter, och som är högrest.

mitt sto är efter Eloge 738-Singapore..

vore jättetacksam om ni kunde komma på några bra hingstar till henne..

mvh carro :banana::banana:

Sv: Val utav hingst...

jag tycker det är ursvårt att ge några tips nu, man vet ju inte vad det kommer för spännande nya hingstar nästa år !

aa, det e ju sant det, men jag vill inte ha en utav de nya hingstarna som kommer nästa år, vill satsa lite mer på dom som redan finns, som man vet lite om.. :bump::bump:

mvh carro

Fast glöm inte att ungefär hälften brukar vara prestationshingstar och det ärju i regel de som är riktigt spännande !

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto och vill då betäcka henne med en hingst av valfri ädlare ras (alltså ej kallblod) men som har dessa...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: WBanna
·
Avel Första gången jag postar något på Buke på väldigt länge, så jag hoppas att denna frågan hamnat rätt nu. Annars får någon moderator gärna...
Svar
5
· Visningar
1 462
Senast: EoG
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 648
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka