Vad säger man????

Sv: Vad säger man????

*haha* jo jag såg själv att det såg lite hemskt ut när jag läste det sen :D Fast tyvärr är det ju så att de flesta underliga saker man hör kommer från USA. Sen beror det väll inte på att ALLA amerikaner är dumma utan att minsta små sak som händer där ofta snappas upp och förstoras.
Jag har själv mycket släkt och vänner i USA.

Men visst jag kanske är fördomsfull... Men men sån är jag :)
Har faktiskt fördommar om det mesta men jag ger alla en chans!
 
Sv: Vad säger man????

Men är man vegan borde man väl kunna ge bröstmjölk? Det är ju mammans egen mjölk och hon mår ju inte dåligt av att ge den till barnet. Att dricka inte dricka komjölk gör de väl för attdet inte är naturligt, man har "stulit" mjölken från en kalv.

Det är dålig PR för veganer, tror inte många gör sådär :crazy:
 
Sv: Vad säger man????

*haha* jo jag såg själv att det såg lite hemskt ut när jag läste det sen :D Fast tyvärr är det ju så att de flesta underliga saker man hör kommer från USA. Sen beror det väll inte på att ALLA amerikaner är dumma utan att minsta små sak som händer där ofta snappas upp och förstoras.
Jag har själv mycket släkt och vänner i USA.

Men visst jag kanske är fördomsfull... Men men sån är jag :)
Har faktiskt fördommar om det mesta men jag ger alla en chans!

Även om det inte är typiskt amerikaner eller ej, den debatten går jag inte in i så är jag iallafall glad att just det här fallet uppdagades i Amerika och inte i sverige. Som du skrev innan så fick det sk föräldrarna åtminstone rejäla straff. Här hade de väl fått tre månaders vård och sedan varit fria att skaffa fler barn.........
 

Liknande trådar

Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 155
Senast: Bison
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 681
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 027
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp