Vad säger man????

Sv: Vad säger man????

Jag säger onödigt :crazy: Djuren diar ju också sina ungar... varför?
 
Sv: Vad säger man????

Som sagt verkar det fattas några väsentliga delar i hjärna på dessa föräldrar... Jag menar amning är väl så naturligt som det kan bli?
 
Sv: Vad säger man????

OMG!!! :cry: :cry: hur kan folk vaså DUMMA!!!!!! Döda sitt barn för en j*vla övertygelses skull!!! Om min lilla tjej skulle må dåligt skulle jag göra vad som hellst för att få henne att må bättre!
Typiskt Amerikaner... Fast det var ju lite tur i oturen att det hände där och inte här... Här hade väll föäldrarna fått 1 år i fängelse på sin höjd... Där borta fick dom ju iallafall ett mer passande straff!!! Men tyvärr får de väll mat i fängelset.. Dom j*vlarna... :mad:

*otroligt upprörd och arg*
 
Sv: Vad säger man????

Finns inga ord för att beskriva vad jag känner inför det där :mad: :mad: :mad:

Okej att man själv har en övertygelse, men det stackars barnet har ju inget val...... HUR kan man undgå att se hur dåligt han mådde?
 
Sv: Vad säger man????

egentligen slutar man aldrig att förvånas, men jag fattar inte varför någon annan ska behöva lida för människors påhitt. Ska man skaffa barn och är vegan så borde man väl ändå veta att bröstmjölk är viktigt för ett barn att kunna överleva. Kunde dom iaf inte köpa mjölkersättning till barnet (även om det kanske är animaliska produkter?)
 
Sv: Vad säger man????

Fanns ett liknade fall i England för ett par år sedan, jag tror det barnet överlevde. Men med svåra skador.
 
Sv: Vad säger man????

De kanske har släppt sin övertygelse nu... Det var ju uppenbarligen inte så bra för barnet...:(
 
Sv: Vad säger man????

Jag tycker att det är så jäkla synd om den lilla stackaren som fick lida så, föräldrarna tycker jag mest är så jäkla korkade..... Han måste ju ha gått ner ganska mycket i vikt, att man inte ser att bebis mår dåligt innan den dör!


Undrar hur de känner när de tittar sig i spegeln på morgonen, eller kanske har de slutat göra det?
 
Sv: Vad säger man????

jag fattar inte varför man väljer att inte amma för att man är vegan... det låter mycket, mycket skumt, att amma har ju inget med djur och animalisk föda att göra..
jag är själv vegan, men de där veganerna har jag svårt att förstå hur de tänkte där.

//r
 
Sv: Vad säger man????

Att det är överlagt mord!!

Föräldrarna kan inte ha missat att barnet blev svagare och svagare.

Vidrigt! :cry:
 
Sv: Vad säger man????

Att det är ok att ha sina värderingar, MEN att man nog ska lägga dem åt sidan när man märker att ens barn lider!

Barnet har inte blivit så här över en natt, det måste ha plågats länge!

Fy f..........n! :confused: :cry:

/Timsetim
 
Sv: Vad säger man????

Stackars bebis :(
Fy f*n.

Hur dumma är föräldrarna? OM man nu är så pundad att man inte vet bättre än att utbilda sig/ta reda på precis vad att vara vegan innebär och att en bebis inte kan leva på soja och juice.. det är ju läskigt.
Hur är det i resten av USA då? Finns det ingen information? Finns det fler bebisar som ingen vårdcentral eller sjukhus ens vet är född än mindre hur de har det??

Stackars barn :cry: :(
 
Sv: Vad säger man????

Å herregud vad fruktansvärt. så jävla jävla jävla fruktansvärt! stackars stackars barn!!
 
Sv: Vad säger man????

Typiskt Amerikaner... Fast det var ju lite tur i oturen att det hände där och inte här...
*otroligt upprörd och arg*

Men det där är fruktansvärt elakt av dig att säga så! Jag tycker inte att man ska skylla på att det är amerikanare, jag menar hur många amerikanare gör så?? det där är sjuka okunniga (?) människor som hade kunnat komma från (nästan) vilket land som helst!

Jag hade tagit extremt illa upp av ditt inlägg om jag varit ifrån USA.
 

Liknande trådar

Samhälle Tänkte att det här är för viktigt för att bakas in i Svensk politiktråden. Vi har ju en del som arbetar inom vården här på buke. Är ni...
2
Svar
28
· Visningar
2 155
Senast: Bison
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 681
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 027
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp