Vad lägger ni i påskägget?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

Oj :o :rofl:

Jag tror att jag stod någonstans emellan "käcka" och "lätta". Well spotted!
 
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

Fast russin är värre än godis, i alla fall än choklad då det är jättesött och fastnar i tänderna... :crazy:

De små här har fått nån lite större leksak (inte så dyr för den sakens skull) barnen får godis rätt och slätt... nån gång har vi gett kusinerna påskpresenter istället för godis, men jag hatar att handlar presenter och dyligt så det blir godis. :D
Dottern (14 mån) kanske får en banan, hon älskar bananer :D !
 
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

Oj har tvillingarna redan blivit 1,5! :D

Väldans vad man var uppmärksam idag då! :mad: :rofl:

Mina egna är de som är lättast och som kommer att få störst påskägg!! Misstänker att det är själva ägget som är den stora behållningen för di små! :)

/Timsetim
 
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

Tack till alla för många bra tips! :)

Funderar lite på att lägga i en Pixi-bok, finns sådana nu för tiden?

/Timsetim
 
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

Ett allmänt tips när man vill fylla ut med nån lite leksak i påsar/ägg är att spara alla man själv får på McDonalds eller i Kinderägg tex. Jag har en låda i ett överskåp (utom barnräckhåll) där jag samlar (åter)användbara småprylar.

Äter DU happy meal??? Då skulle jag svälta ihjäl.....på vägen hem.
jag var förresten på väg att köpa Mc i Kga 1997 allt var klart och jag var sååå lycklig då drog de sig ur för jag hade barn....men det var nog bäst med facit i hand,men då blev jag lite sur.

Jag sitter på postlådan på förmiddagarna förresten:angel: :angel:

Kram Åsa
 
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

Min mormor brukar stoppa strumpor i allas påskägg, det tycker jag är en bra idé.
 
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

Visst finns det pixiböcker! Lite varstans, där man minst anar det... ;) :D
 
Sv: Vad lägger ni i påskägget?

:D
Mina får godis och pengar, och jag gömmer fortfarande påskäggen i trädgården fast barnen är 11 och 13 år. Man blir väl aldrig för stor för sådant.:)

:D Min mamma gömmde påskägg i trädgården tills jag fyllde 20..(så länge jag bodde hemma)..Undrar just vad grannar tänkte när jag sprang runt i trädgården och letade påskägg...:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Bexzor
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 537
Senast: Oh_really
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 205
Senast: Liran
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp