vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

Hej hej, Mina katter heter Felix -"Haffa" en gulrandig bondkatt och Tussi - "mini" en svart bondkatt. Sitter och väntar på en liten kisse nu som jag inte riktigt vet vad för kön den har:confused:. En lite kattunge som annars hade blivit skjuten. Så nu vill jag ha hjälp med namn, Förslag tack.!
:banana:

Nu har även lilla tjejen som kom hem till oss idag fått ett namn. Astrid ska hon heta, det var en liten Astrid som kom så det var inte mycket annat att välja på. De andra heter Felix och Tussi med en hel hurv med smeknamn som knodd, haffa, mini, rackartussi, huligan you name it. :D

min kallade vi Tisse för att hon kom från min pojkväns bror och hans barn kunde inte säga kisse så hon gick å sa tisse till dom.. där av namnet tisse/tissen..

min lilla ängel heter Ninni, jag vet..inte så påhittigt, men jag råkade ha en hund då som hette Mimmi..heheh så d vart som d vart:)

Mina heter Zeus och Zixten.
Det är mycket noga att det stavas med Z i vår familj :angel: min förra och enda katt jag har haft tidigare hette Zara och blev 19 år.

Mina föräldrar har haft Zecar, Zubbe och nu har de en Zacke.

min perserkatt heter Elvis så har min sambo en katt på 19(!!)år som heter Boston men kalls för bubban.

*lånar knapp*

Dooleys och Tequila
äkta renrasiga bondkatter!

*kl*

Sune, Oliver och Masha. Sune döpte jag själv, Oliver hette så på katthemmet och fick fortsätta med det och Masha har min systerdotter döpt.

S*Ruskprickens Queen Akasha är stamtavlenamnet.. Men om hon till vardags ska kallas Kashi, Lowa, Quinsie, Socker eller Lejon är inte riktigt bestämt.:ohon är nu 5 månader:angel:)

Den förra hette Ingo och dessförinnan Majsan

Jag har 2 små monster hemma :P
Min honkatt är en gatukorsning (ser ut som en Maine Coon eller skogkatt). Hon är hittekatt som min syster tog hand om men inte kunde ha hemma. Eftersom vi inte visste helt säkert vad det var för kön när hon var bebis så sa vi att vi skulle välja ett namn som låter lika som tje/killnamn. Så det blev Freja/Frej. Efter första veterinärbesöket vi knappa 8v ålder fick vi fastställt att hon var en tjej. Så hon heter alltså Freja.

Min hankatt/kastrat är 50% Norsk skogkatt, honom fick jag vid 15 veckors ålder som födelsedagsresent och det första namn som ploppade upp i mitt huvud var Puma, men det låter mer som ett tjejnamn så nästa namn som kom upp var Panos... så det fick han heta :D

Våra katter heter Tjorven och Busan. :D
Dom förra hette Busfia (syster till Busan), Misse och Murre (syskon).

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 219
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 457
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hypotyreos
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur