Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina heter:
Gnuttan
Gustav
Ludde
Puma
Luckey village´s Aslan (kallas för Gizmo eller Gibben)
Loveline´s Calvin Klein (kalls för Calle)
Whisel Stop´s Kiss me Kate (kallas för Bodil)
Mina prinsessor heter Tilda (fyra år) och Nicole (fem månader). Är tillfällig fostermamma åt två små undernärda killar på tio veckor, de heter Varg och Lo.
Andra katter jag haft: Lisa, Frida, Kalle, Smulan, Busan, Nisse, Skorpan, Simba, Bamse, Mr X.
Andra katter jag döpt: Puffy, Fluffy, Paris, Oskar, Tippen, Kapten Hilding Vilding.
När han kom till sitt nya hem fick han lite fler namn, så nu heter han Kapten Hilding Vilding Titleist Petersson. Det är nog det längsta kattnamnet jag nånsin hört.
mams o paps katt heter: Kizz-e-mizz fast det vägrar mams (och vi barn) kännas vid, så det är pappas namn på henne Katzor heter hon i övriga familjens mun.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.