vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

Glittertind
Apan (egentligen heter hon Lithui - tror jag! Hon kommer aldrig vara nån annan än Apan för oss)
Amazon - min ögonsten, som har sprungit bort nu :(
Bäverhojt
Mille
lord vivec
Arquen
Sörsel Sörselsson

Plus två kullar kattungar utan namn :p

Det har försvunnit några katter under åren också. Glömmer aldrig min Lucius. :cry:

Min britt-hane heter Herkules och huskatt-honan heter Leija. :)

Crocker

De andra har hetat
Manfred
Hektor
Bernhard

Våran katt heter Skrotis.... Aldrig hört nån annan katt som heter så... kanske nån här som vet nån?

Elsa:love:

Den nya bäbisen vi ska få ska nog heta Elvis, om han passar att heta det. Först ville jag ha en svart som skulle heta Edgar (Allan Poe), men eftersom den svarta var en hona får det bli ett senare projekt i livet (vi vill ha en hane nu). Dom vi har att välja mellan nu är en svartvit och en tabby med lite vitt på. Nästa vecka är det min tur att välja (har andra tjing) och då får vi se vad det blir :) :banana:

Vår nya tillökning heter Tiger
Jag vet inte om han får behålla det. Jag älskar namnet men det är det 14:e vanligaste bland norska skogkatter.:crazy:

Min katt heter Kitty. Har haft en som hette Bella.

*kl*

lakuupää (stavning?) betyder ungefär lakritsskalle på finska. öhm.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 224
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Svar
23
· Visningar
1 466
Senast: Lingon
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10