Vad hände med tråden..

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Thera
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 999
Status
Stängd för vidare inlägg.

Thera

Trådstartare
.. om seriös kontra oseriös avel?

Borttagen helt utan anledning? Som alla andra som råkar innehålla enstaka inlägg som är positiva till korsningar?

Vilket hänt förut. :smirk:

Sv: Vad hände med tråden..

Haha, japp.. världens goaste guling!

Fast tråden ryker väl om jag nämner henne, det hände när vi diskuterade korsningar för några månader sen och jag råkade visa min...

:angel:

Tycker du?

Den senaste där vi hade en seriös diskussion försvann med argumentet att den innehöll hästpresentationer, men vilken tråd gör inte det här, till exempel när folk frågar om hingstar och så vidare.

Denna försvann utan förklaring, återigen när vi argumenterade.. och när man vet moderators syn på korsningar så börjar man ju undra varför de ryker.

Är man rädd att fler ska få för sig att göra denna 8:e dödssynd? Rädda vad som räddas kan?

Känns som de åker av den enda anledningen att moderator är rädd att opinionen ska svänga. I alla fall tror jag det till det blir förklarat varför.

Och, för att tillägga, jag har inget personligt mot Ameo, men här håller jag inte med henne.

Det är väl för sjutton inte så konstigt om man kastar en tråd i papperskorgen är 90% av den består av pajkastning! Det har INTE PÅ NÅGOT SÄTT med att göra att det finns några som är positiva till kosrningar, utan helt enkelt HUR det diskuteras i tråden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dessutom så finns det liksom ingen anledning att jag ska behöva redovisa för alla som diskuterat i tråden varför varje gång jag plockar bort en tråd pga att den spårar ur!

Ni får JÄTTEGÄRNA diskutera om era travarkorsningar och den dag en sådan tråd LÅTER BLI att spåra ur i pajkastning så kommer den slippa radering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen är det bedrövligt synd att en tråd som handlar om seriös kontra oseriös avel ska enbart handla om travarkorsningar!

Ursäkta, men jag är så TRÖTT på att bli ifrågasatt varje gång jag raderar en urspårad tråd, när några hela :devil: tiden tror att det är för att de är positiva till travarkorsningar. DET HAR INGET MED DET ATT GÖRA! HUR MÅNGA GÅNGER SKA JAG BEHÖVA SÄJA DET???????????

För övrigt, så ska såna här funderingar ligga på bukehjälp.

Men HÅLL ER till de forumregler som finns så får trådarna vara kvar, OAVSETT deras ämnen eller åsikter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 987
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 162
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 816
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 320
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka