Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Sv: Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Om blickar hade kunnat döda hade min dator varit skrot nu när katterna stirrade SURT:devil: på datorn när jag spelade upp ljuden i filmen som TS länkade till.

( Har ju ingen hund men var tvungen att prova ändå).

/kt

Tittar på mig och undrar va fasen jag håller på med :D tittar fortfarande, nu ca 2 minuter efter jag stäng av .. hahaha!

HAHA

Min pojkväns Rottis : kom fram till datorn som ja hade i knäet o stod o titta på skärmen helt blikstilla med huvudet på sned....

Min schanuzer tik titta upp men sen somna hon igen

http://www.youtube.com/watch?v=LFE6ue0joXM

Men när han såg detta klippet stod han o skällde o skällde medans tiken stensov....hahaha

Nästan ingenting. Hon lyfte huvudet lite lojt, blängde lite på mig, och somnade sen om...

Hon ställde sig upp, kollade på hunden på skärmen o la huvudet på sne o svansen började gå fortare o fortare :P Typ

Han hoppade ner från sängen, sprang fram till mej och började "fjäska" (vifta på svansen och slicka mej på handen) för att få komma upp i kökssoffan.
När han väl var däruppe tittade han storögt på datorn och såg ut att fundera på hur hunden hade lyckats komma in där och när den skulle komma ut igen.

Stirrar på mig till att börja med, sen morra lite och slutligen skälla hööögt i mitt öra. Gick runt och skällde i några minuter innan jag fick tyst på henne... hon tog i så hon fes :D snacka om att utmana ödet (dvs mina örons öden) med att visa den här för en understimmulerad jycke :p (granids 2,5)

Vred huvudet ur led (nästan) och gick sen till fönstret och kollade :p

Han öppnar ögonen och blänger på mig med "stäng av den där skiten jag försöker sova"-blicken....

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 204
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
803
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 921
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 387
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka