Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Sv: Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Min tittade upp ur korgen och glodde på mig men brydde sig inte direkt..

Tittar storögt mot skärmen (högtalare i skärmen) och buffar på matte...

Dom vaknade och tittade underligt på mig och vinklade öronen åt alla möjliga håll.

Här ligger tre hundar i soffan. En av dom lyfte lite på öronen. Annars ingen reaktion.

Den ena gick fram till datorn (högtalaren sitter där), luktade på den och lyssnade lite för att sedan gå därifrån. Den andra försökte nästan ta sig in i högtalaren. Tittade om hunden var gömd bakom sedan stod hon och vred nästan huvudet ur led med öronen på mer helspänn än vanligt. Jag trodde att reaktionen skulle bli vilt skällande från den sistnämnda. Fel hade jag!

KL

Båda hundarna vaknade, kollade mot datorn och vickade på huvudet för att sen lägga till sej och fortsätta sova.
Däremot sökte Midas igenom området runt datorn när han hörde Startpompes hund, för att försäkra sej om att ingen inkräktare kommit in under hans skönhetssömn ;)

haha.. han satt pch vred på huvudet och försökte lyssna så nära högtalarna han kunde. Sen när dobben tog upp bollen och började morrprata studsade han runt och gjorde lekinviter hämtade egen leksak. Till hans försvar har han haft en tråkig dag idag :P

Ja dom låg sov så dom kolla litre på mig, sen blunda dom lika fort dom tyckte inte alls det va nå kul bara att jag srörde dom i deras sömn:p

Sätter sig med ryggen mot datorn, gäspar, lägger sig ner, fnyser och somnar.....

vaknade, kom in i sovrummet från hallen. Stannade i dörröppningen och stod med ståtlig hållning blickstilla och kollade på datorn. Gick sin väg när klippet var slut, vände och kom in för att lägga huvudet i knät på mig innan han hoppade upp i sängen och somnade igen.

(Denna hund sover MYYYYYCKET!)

/Syrsa

vaknade ( låg och sov under skrivbordet) la huvudet på sne och såg lite fundersam ut, sen började hon morra lite svagt :P

Ligger brevid mig och sover i soffan. Hon tittar på mig och på datorn om vartannat. Hinner inte spela hela för maken säger att han inte hör sporten på tv så det vara bara att stänga av.

Tittar på datorn, tittar på mig, tittar på datorn och höjer ögonbrynet, tittar på mig. Tittar på datorn, tittar på mig med en blick som säger; "Va fan är det för fel på den där?"

Han vrider och vänder på huvudet hela tiden och kollar på datan. Kan inte avgöra om han ser på skärmen eller bara undersöker var ljudet kommer ifrån. Hahaha...

Fast min plutt reagerar även när det är den tecknade 101 dalmatinerna på tv. :p

Ingen reaktion alls ...

ena hunden låg kvar och sov och brydde sig inte alls medans den andre kom fram å vred på huvudet å kollade på skärmen för att sen ställa sig upp å skälla..:laugh:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 204
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
803
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 921
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 387
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka