Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Sv: Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Först tittade hon sig förvirrat omkring, när det började skällas i högtalaren moffade hon, sen mot slutet av videon började hon skälla ordentligt. Nu ligger hon och moffar fortfarande :p

Vaknar, tittar väldigt intensivt på datorn, lägger huvudet på sned, kollar ut mot gatan för att se om det möjligtvis är där den jämrans hunden befinner sig, tittar frågande på mig. Somnar om när klippet är slut. :D

Min tittade upp från sitt ben och la huvet på sne. Sen inget mer.

Morrar och skäller hysteriskt (den lilla). Den stora ingenting.

Min lille började låta likadant :D Den andra ides inte ens reagera :angel:

min hund sa inte ett ljud till förra videon, men när jag titade på din så satte han igång oc skälla som en idiot :P

Sätter sig vid fönstret och morrar och småmoffar.

Hehe, nu spelade jag den igen när hon låg här bredvid i soffan och vilade (förra gången ropade jag på henne för att hon skulle komma). Efter halva filmen satte hon sig upp och tittade uttråkat på mig, tyckte väl att jag störde :p

Öppnar ögonen en liten liten smula, kryper ihop i en ny sovställning och sluter ögonen :rofl:
(ligger och vilar i mitt knä)

Samma reaktion på startpompes video

Senast ändrad:

Efter halva filmen vaknar gamlingen och kommer fram till mig och lägger huvudet i mitt knä. När den var slut började han skälla och gick mot dörren.:)

Han vaknar till och tittar på datan där ljudet kommer ifrån ch sen somnar han om direkt:)

Vaknade, tittade mot datorn med huvudet på sned och tittade så en stund, sen vände han bort huvudet och när klippet var slut la han sig ner för att sova igen :D

Edit: på startpompes video låtsades han inte om den först, sen lyfte han på huvudet, suckade och hoppade ner för sängen och la sig tillrätta nedanför istället :p

Senast ändrad:

Min äldsta kille som låg nån meter ifrån mig tittade underligt på mig på schäfer maneér, "lill" killen kom springandes efter en stund och tittade nyfiket på mig.
Båda körde schäferstuket och försöka rikta in ljudet med parabolerna! =)

Min hund reagerar ofta på hundläten på tv - skäller eller gnäller. Så jag är övertygad om att han skulle lyssna, gå fram till mig och få uppmärksamhet och sen låta själv. :D Ska prova när jag kommer hem.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 204
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
803
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 921
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 387
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka