Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sprang först till dörren och när det inte var någon där, sprang hon till mig och hoppade upp i knät för att komma närmare skärmen, började skälla ilsket och for runt i köket
Bella kom in i rummet, tokstirrade rakt fram, kollade på mig, tittade åt sidan och lyssnade, kollade på mig, vred på huvudet, gick ut i hallen, vände på huvudet och glodde på mig och gick sen fram till trappan och glodde.
Tootsie sov vidare på nedervåningen
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.