Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Sv: Vad gör er hund när ni spelar upp den här?

Hon vaknade ( låg i sin biabädd ), tittade jätte surt på mig och gick sedan i väg och la sig i sovrummet och sov vidare :D

Måste tillägga att damen är på väg in i löpet ;)

Senast ändrad:

Ginger: Vaknar, tittar på mig med ögon stora som fotbollar, vickar på huvudet och låter likadant. :D

Kittie: Befinner sig i djup sömn

:D
Tittar stooooorögt på skärmen och vrider och vänder snett på huvudet, nosar och undrar var fan det kommer ifrån :D. Sööööt!

Han brydde sig inte nämnvärt.

Han tittade till på mig med stora ögon ("vad håller du på med egentligen?") och återgick sedan till att sova. Gamla gubben. :D

Vrider på huvudet och tittar frågande mot mig flera gånger.

Tittade lite och vickade på huvudet. Sen brydde hon sig inte mer.

Sprang först till dörren och när det inte var någon där, sprang hon till mig och hoppade upp i knät för att komma närmare skärmen, började skälla ilsket och for runt i köket :D

Typ såhär;

IMG_0307.jpg

Observera att hennes vänsteröra brukar så ut så där... :angel:

Fiddeli vred huvudet så nära ett varv man bara kan komma :D
Hade förväntat mig sång från hennes sida men det förblev tyst.

Glimma satt bara och tittade.

Hon lyfte på huvudet och tittade intresserat på datorn, när klippet var slut somnade hon om:D

min schäfer låg och sov, men när han hörde ljudet ställde han sig vid högtalaren och vickade på huvudet och lyssnade typsikt schäfrar!:)

Bella kom in i rummet, tokstirrade rakt fram, kollade på mig, tittade åt sidan och lyssnade, kollade på mig, vred på huvudet, gick ut i hallen, vände på huvudet och glodde på mig och gick sen fram till trappan och glodde.
Tootsie sov vidare på nedervåningen :p

Hahaha, Nero började yla! Fick med det på film, ska försöka få in den till datorn:D

HA HA mina tokstollar trodde det var jag som lätt och satt och vred och vände på huvudena!!:D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 204
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
803
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 921
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 387
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka