Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi får inte jobba med ögoninflammation då det smittar. Men vi har hanterar visserligen mediciner som ska ut till sjuka människor med.
Det låter ju vettigt. Hur smittar det? Jag hittar inte direkt något om det. Vi jobbar ju inte direkt "på" varandra och nu under sommaren när vi är få på plats kan vi hålla större avstånd än vanligt. Är dock glad åt mitt beslut att inte åka och klättra idag samt att hoppa över spelkväll med vänner. Ska äta glass och glo på film istället.
 
Det låter ju vettigt. Hur smittar det? Jag hittar inte direkt något om det. Vi jobbar ju inte direkt "på" varandra och nu under sommaren när vi är få på plats kan vi hålla större avstånd än vanligt. Är dock glad åt mitt beslut att inte åka och klättra idag samt att hoppa över spelkväll med vänner. Ska äta glass och glo på film istället.

Antar att det smittar genom att man råkar peta sig i ögonen och ta på saker? Har noll koll. :p
 
Om du har använt dem tidigare så skruva fast i ena paret, sätt i hyllplanen högre upp och ta stöd mot en vägg eller något annat som du kan luta mot utan att det välter. Kryp under hyllplanen och skruva fast i det andra paret och styr mot väggen eller var du ska ha den. :idea:

Ja det är så jag brukar göra men just här är det för trångt så jag har ingenting att luta det mot, brukar alltid sätta fast dem med tre hyllplan, längst ner, längst upp och i mitten annars.
 
Ehm. Det kan råka vara så att jag gillar chokladglass... :angel:
20200711_191501.jpg
 
Har råkat se annonser för ett typ drömjobb. Meeen så passar det verkligen inte nu, bland annat för att det skulle kräva flytt till annan stad. Annars är jag troligen kvalificerad för jobbet och har funderat tidigare på att bosätta mig i just den staden som jobbet finns i. Om jag har sådan tur att de söker mer personal om sisådär ett år (inte helt omöjligt kanske), då ska jag verkligen söka...
 
Ett par boklådor på ömse sida om ena paret? Hyllplan upptill och inget nertill så du och lådan får plats?

Wohoo, efter mycket svett om än inga tårar och hjärtat i halsgropen när det kommer en brun katt som sovit på soffan hela dagen men måste komma och undersöka och lägga sin bruna nos i blöt just när hon riskerar att bli burmamos är nu bokhyllan på plats och det ska bara läggas på fler hyllplan den ser liiite sned ut, men eftersom jag kommer bygga på den så får väl resten bli sneda också
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
82 708
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 095
Senast: Jahaja
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
802
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 173
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Bästa film
  • Boendeekonomi är jättekul!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp