Vad gör ni med era bebisar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad gör ni med era bebisar?

(tillbaka från kort semester...)
Tack för tipsen!! Öppna förskolan har jag inte ens tänkt på ännu eftersom hon är så liten men om inte annat så kan det ju vara för min skull...
 
Sv: Vad gör ni med era bebisar?

Jag har nästan gett upp barnvagnen, jag begriper inte varför hon inte gillar den för hon ligger ju på rygg i sin eller vår säng. Jag brukar fälla sufletten för att hon ska se så mycket som möjligt men det duger sällan ändå. Hoppas att det blir bättre när vi kan sätta henne i sittvagnen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 490
Senast: Modest
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 123
Senast: IngelaH
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 631
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp