Vad finns i en näsa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Welsh

Trådstartare
Vad kan man finna i en 1½ årings näsa om inte en stor platt, rund röd knapp:eek: Av en slump så sken solen in i näsan på lilleman när han satt i mitt knä och lutade sig bakåt. Hade inte solen skinit på den röda knappen just då så skulle ´jag aldrig ha upptäckt den. Den syntes inte alls utifrån och lilleman var helt opåverkad, undrar hur länge den har suttit där:crazy: Fick ut den med ett böjt gem, den satt långt in och jag unddrar hur han fick in den. Den var i storlek med en 5 öring.
Barn håller en vid liv, helt klart!:love:
 
Sv: Vad finns i en näsa

De är ena raringar de där ungarna... Elin svalde en tia för något år sedan.. :crazy: Den kom ut så småningom... Det värsta är att Fredrik är ett riktigt vilddjur så jag kommer nog att få hjärtat i halsgropen många gånger under de närmsta åren...:crazy: :D
 
Sv: Vad finns i en näsa

Jag gjorde själv som liten, i fyraårs åldern ungefär, klassikert att pilla in en pärlplatts-pärla i näsan. Jag kommer väl ihåg händelsen, också att det var ganska obekvämt (det gick så långt att de inte kunde grjea ut den på hälsocentralen utan jag var tvungen att åka till sjukhuset så den satt ju där en stund). Jag undrar hur man kan ha en hel KNAPP i näsan och vara helt oberörd. Barn är fantastiska...
 
Sv: Vad finns i en näsa

Dom där pärlorna stoppade jag också i näsan, massor av gånger
:angel:
Mamma vande sig och plockade ut dom allteftersom jag stoppade
in dom.
 
Sv: Vad finns i en näsa

Jag gjorde det som sagt bara en gång, men jag har aldrig kännt mig så viktig i hela mitt liv! :D Vi var ju tvungen att fara in till lasarettet ! :eek: En av de tuffa killarna som var två år äldre än jag stoppade samma dag in en, men hans fick de minsan ut i Brunflo! (Så jag vann den uppmärksamhetstävligen... :smirk: )
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
45 788
Senast: Efwa
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 506
Senast: sandrafors
·
Ridning Idag var jag med om något mindre roligt som jag helst inte vill vara med om igen. Jag och "A" var på en härlig ridtur, solen värmde på...
2
Svar
25
· Visningar
7 331
Senast: iNHALE
·
Hästvård Lillens till och från hälta eller vad vi ska kalla den är tydligen av en envis sort, och jag börjar bli rejält frustrerad. Kort...
2
Svar
24
· Visningar
3 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp