Vad är fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är fel?

Poxz skrev:
Ja, jag får nog be om ursäkt, skulle ha skrivit *kl* egentligen för jag frågade egentligen nån annan. :o
Bidde fel!

Du behöver inte be om ursäkt för det! Ingen fara på taket :)

Jag tänkte sätta mig och googla och kolla om feber och vinterkräksjukan men jag hinner inte :crazy: kanske någon annan som har tid!?
 
Sv: Vad är fel?

pmm skrev:
Är barnet lite röd på benen?

Är tydligen någon febersjukdom som går där min svärmor är dagbarnvårdare. Kommer tyvärr inte på vad den sjukdommen heter, men det var något konstigt som nu gått igenom hela "flocken" barn.

Sharlakansfeber?
 
Sv: Vad är fel?

Har haft några sjukhusvistelser det senaste åren med barnen. Läkarna blandar gärna alvedon och ipren om vartannat. Sist vi var in akut pga att sonen hade hög feber i flera dygn och efterhand började dregla och inte kunde svälja (kan vara tecken struplocksinflammation -vilket kan vara direkt dödligt) så fick vi det rekommenderat av läkaren, preparaten har olika substans och du kan alltså inte överdosera om du ger det tätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
26 695
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Skriver för att få lite råd och input. Min hund har haft ganska mycket problem med känslig mage, i våras stoppade hon i sig något på...
2
Svar
20
· Visningar
4 650
G
Småbarn Detta gäller ett 5 årigt barn i en familj som jag inte känner, är bekant med pappans syster. Föräldrarna till barnet bor ihop, mamman...
Svar
4
· Visningar
1 522
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp