vackra Bilder På Era Hundar =)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 280
  • Visningar Visningar 17 039
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Här kommer några som jag tycker är bra...

91440_1204455034.jpg

30686_1204455167.jpg

Sörlatungu:
DENNA bilden älskar jag!! Nu börjar min vägg bli full (jag har en liiiiiiten stuga) men denna får helt klart plats! Den galna blicken i bordercolliens ögon (kasta kasta kasta!!) och den förvånade blicken i valpens ögon (VAD håller han på med??) är verkligen talande!

SÅ nu är jag ikapp i kommenterandet! :)

Åhh, tack! :love:
Jag är också helt dökär i den bilden, givetvis sitter den i en stooor ram på min vägg! :D

AlmetosDon:
Första bilden är superfin i färgerna! Lite suddig i förgrunden och försök fånga hundens blick nästa gång, annars är det en jättebra bild!
Andra bilden är ljuvligt söt, men även här hade bilden blivit bättre om valpen tittade in i kameran, alternativt att du satt dig ner på huk och tagit bilden i hans nivå. Men jag vet precis hur hopplöst det är att fotografera valpar!!
Sista bilden är lite för gul (använd blixt nästa gång) och du har inte centrerat hunden (för mycket rymd under hunden och ryggen avklippt till höger).
Dina hundar är underbara!

Supertack för kommentarerna! Ska jag komma ihåg till nästa gång:bow::D

Hoppas det är ok med bilder på andras hundar också, vill ju inte upprepa mig allt för mycket :)

IMG_6773.jpg

IMG_6751.jpg

(Såå synd att jag missade att ta bild när han tittade in i kameran!)

IMG_5245.jpg

IMG_7716.jpg

IMG_7859.jpg

(Taget inne i en mörk skog)

Guuud vilka vackra bilder! Vad har du för kamera egentligen? :love:

Jättetack för kommentarerna! Har inte haft systemkamera länge, utan varje gång lär jag mig fortfarande något nytt.

Tackar ännu en gång, nu vet man vad som kan bättras på till nästa gång!

18200752.jpg

Här är en vacker bild på min cavalier kille Ludde.

Postade i den gamla tråden, men visar upp några igen. (komprimerade)

2junipuss.jpg

Tiamedgren.jpg

Charlotte-Bilder004.jpg

Lagt ut denna bild ett par ggr nu, men jag gillar den:)

Det som stör i bilden är kopplet och hundbajspåsen uppe i vänstra hörnet:angel: Skärpan kunde ha varit mer tillfredställande också, men fotot är tyvärr inte tagen med någon super kamera.

Senast ändrad:

Olgaklaradin bild var kanonfin, väldigt härlig och mysig
känsla i den! Snyggt :)

Tack vad glad jag blir :bow:

Är ju långt ifrån någon fotograf utan tog denna när vi var ute och gick i skogen och allt var så underbart.

Extra mycket betyder bilden eftersom mitt hjärta fick somna in efter 16år nu snart ett år sedan efter ett mycket älskat liv.

KL

c587bb3ae78239bc52fcdc3f5fd9bc11.jpg

vet att denna är oskarp och att ramen kanske är överflödig, men det är bara jag som leker i ps och provar lite olika. Jag tycker om bilden, det kan ju iofs bero på att jag har en relation till hunden. Det är svårt att få distans till sina bilder ibland eftersom man ser så mkt mer känslor i sina egna såklart.

f596ff1739a61fcd59228bd3ef2db9d9.jpg

Moment Nibs N:
GUD vilken sötnos!! Vad är det för raser i henne? Ser nästan ut som en liten spanjor!
De första två bilderna är lite för dåligt inzoomade, och det hade blivit bättre om hon satt ute i solljuset, men hon poserar väldigt fint!
Den tredje bilden är jättejättefin, men även där saknar jag solen...det hade gett bilden mer värme.
Den fjärde bilden är JÄTTESÖT!! prova att zooma in (eller beskär) så att man inte ser så mycket av bakgrunden så blir bilden jättebra!

Tack så jättemkt, det värmde!:)
Chispa som hon heter är en Yorkshireterrier-blandning på 5 år, som jag adopterade från Spanien nu i sommras. Så helt rätt där - hon är en liten spanjorska ;)
MVH Jonni

*raderat .

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 915
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 810
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka