vackra Bilder På Era Hundar =)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 280
  • Visningar Visningar 17 039
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Tack för kritiken! jag tog bild 1 3 4 5 6 , vidarebefodrar kritik till karln min!

(hmm...kom att tänka på att han kan ha tagit bilden med hela "gänget"...ska fråga)

Vad är "poona" för ras? cocker? För övrigt tycker jag bäst om bilden på Calle när han står där med dreglet i mungipan :)

*kl*
Till er alla:
Fina bilder och fina hundar!:bow::bow:

denna bilden kanske kan va som de bilder som får lägags in.. ej suddig, o ej ngn störande...

Jag tycker personligen att det är väldigt störande att halva hunden är avklippt. Det är för mycket tomt i överkant och på vänstra sidan hunden borde vara bättre centrerad.

Här är några bilder på mina sötproppar och diverse andra hundar jag känner:

yakima.jpg

P1011030.jpg

P1011069.jpg

maj2.jpg

apr7.jpg

feb5.jpg

juni3.jpg

Jag tar tacksamt emot kritik!!

Några till:

mars5.jpg

okt11.jpg

P1014426.jpg

P1019128.jpg

geira.jpg

kimakajsa.jpg

Tar gärna emot kritik även på dessa!

Jag tycker iaf att din första bild är riktigt snygg. Bra skärpa och skärpedjup, intressant beskärning. Att det inte är så kort skärpedjup att sänggaveln inte är helt utsuddad gör mig ingenting faktiskt. Klockrent att göra den svart-vit.

Har du testat att göra nr 3 i första inlägget svart-vit?

Nr 4 i inlägg 2, jättesnygg. Bra skärpa, vinkel, färger och beskäring.
Nr i samma inlägg är också snygg men jag tycker selen stör en del. Kanske gör vinkeln bilden något intetsägande.

Rexi från i höstas
P1010753.jpg

Rexi som valp (klickbar, stor bild)

Zicco
PC230010.jpg

Har en kass kamera, men tycker jag lyckades rätt bra med dessa iaf:)

Hittade en bild till som jag tycker är bra

18328117.jpg
[/url][/IMG]
Man skulle kunna störa sig på att hela valpen inte är med i bilden, men jag vet inte... Jag tycker att det ger intryck av att han promenerar in i bilden på nåt sätt. Jag gillar det.

Visst är hon! Hon bor tyvärr inte kvar hos mig längre, hon och dobermannen kom inte så bra överens... Nu bor hon hos en äldre man som fullkomligt avgudar henne, och det är ömsesidigt! Äntligen slipper hon träna lydnad!

Ahaa. Men vad skönt att läsa att hon har det så bra :)

Ojj ojj ojj, va vackra bilder alla har!! :love: hur kunde jag missa den här tråden:eek:
Här är i alla fall min pärla
18752274.jpg

18752271.jpg

17843156.jpg

En bonusbild på världens sötaste:
[IMG]http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_24/18750000-18759999/500x375/18752275.jpg
MVH Jonni

Har ju ett enormt antal bilder på min prick, så nu tog jag de nyaste som jag laddat upp på photobucket. Nu hoppas jag att det blir rätt, aldrig lagt in bilder förut i ett meddelande ;P

Ni för ursäkta ev. röriga bakgrunder och.. det blev ganska många. :o

Nikki, släthårig foxterrier. f 2003
Bild4.jpg

Bild2.jpg

x1-4-1.jpg

x1-2-1.jpg

Nalle, mellanpudel. Inte vår hund, han är och bor hos oss ganska ofta dock ;P
Bild9.jpg

Bild5.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 915
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 811
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka