vackra Bilder På Era Hundar =)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HeRomer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 280
  • Visningar Visningar 17 039
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

LIte bilder på min fina whippet som jag gillar:)

PICT2567.jpg

DukeredigeradeBilder.jpg

PICT2535.jpg

Du kommenterar den du vill kommentera :) :)

Du har skickat två av dina bilder i denna tråden percuis innan du skickade denna sista Hmm :eek: Hände ngt konstigt =) ??

Startar en ny tråd då ja tycker att den andra spårade ut totalt.

Denna tråden ska innehålla bilder som ej är
*Gryniga
*Suddiga
*Massa saker som stör

Så hoppas vi kan försöka hålla oss till dessa regler:cool:

Tex en sån här bild :) Om den kan va godkänd.. men ungefär såna här o mkt finare.. :) :)

Jag tycker att det är en rörig bakgrund på den här bilden, som tar bort fokus från hunden. Gillar inte heller hur den är beskuren/fotad och skulle velat sett hela hunden i bild. Nu är ju alla ben kapade och lite väl snävt taget vid ryggen, som också ser lite avklippt ut på bilden.. Att bakkroppen är suddig stör också en del i mina ögon.

Efterlyser man i det närmaste perfekta bilder som är knivskarpa och genomtänkt fotade, bör man nog föregå med gott exempel ;)

Här kommer ett par jag plåtat:

27.jpg

29.jpg

DSC_3953.jpg

DSC_4001.jpg

21.jpg

Tara.jpg

18.jpg

Faller de in i ramen för tråden, månntro?

Den hät bilden tycker jag är tekniskt bra på min gamla hund Lady. Det är en kompis som tagit den. Hunden är i fokus, skarp. Hon är inte kapad någonstans, och jag gillar hur det blå hjärtat hon har runt halsen lyfts fram av att samma färg finns i bakgrunden.
Det negativa är att bakgrunden är sned, någon som är haj på det får gärna rätta till den.

Ladyhj.jpg

Speciella-Tina,
jag gillade din bild jättemycket :) Kanonläcker!

off toppic.
Du skulle du vilja PMa mig med lite namn från den hundens stammtavla den är sååå lik en av våra hundar så man måste juh fundra på om dom är nära släckt:idea:. Bara nyfiken..

Jag tycker att det är en rörig bakgrund på den här bilden, som tar bort fokus från hunden. Gillar inte heller hur den är beskuren/fotad och skulle velat sett hela hunden i bild. Nu är ju alla ben kapade och lite väl snävt taget vid ryggen, som också ser lite avklippt ut på bilden.. Att bakkroppen är suddig stör också en del i mina ögon.

Efterlyser man i det närmaste perfekta bilder som är knivskarpa och genomtänkt fotade, bör man nog föregå med gott exempel ;)

Jag ha INTE skrivit att ja efterlyser Perfekta bilder???

Shit va du tog åt dig.. men kolla o jänför gärna din o min bild så måste du ju se att din e mkt sudiigare o mkt mer störande:crazy:

men nu ger jag upp.. vad jag än skriver så ska det ALLTID va ngn som ska tala omf rö mig att så får jag inet skriva osv..
Så nu slutar iaf jag att skicka in bilder..:bow:

Jag har inte tagit åt mig skvatt, eftersom jag är nöjd med min bild och anser den vara bra. Vad du tycker är inget som jag hänger upp mig på, men du har nu i två trådar efterlyst bra bilder enligt dina regler..

O nu menar jag ej de som just ni tycler är vackra utan de bilder som verkligen är ngt att titta på Iaf de ska inte va suddiga o en massa störande objekt..
--------------------------------------------------------------
Denna tråden ska innehålla bilder som ej är
*Gryniga
*Suddiga
*Massa saker som stör

Så hoppas vi kan försöka hålla oss till dessa regler

Sedan att du själv inte kan ta någon kritik för att dina egna bilder inte är så bra, är inte mitt problem liksom :cool:

Du får lägga in bilder och skriva hur mycket du vill, men då måste du ju också acceptera att andra kommenterar det som de inte tycker är bra..

Denna tycker jag är fin. Nu är den lite nerdragen men kvaliten är betydligt bättre på orginalet

040916skogen009.jpg

Lägger också in några bilder. Dock inte alla på min egna jycke.

Stallhunden Charlie:

CharlesIngvar.jpg

Grannhunden Scooby:

scoobyfin.jpg

Min egna vovve Harley på språng:

Harley_underbar.jpg

Visst är hon! Hon bor tyvärr inte kvar hos mig längre, hon och dobermannen kom inte så bra överens... Nu bor hon hos en äldre man som fullkomligt avgudar henne, och det är ömsesidigt! Äntligen slipper hon träna lydnad!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: Trassel12
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 915
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 811
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka