utländska hingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare emmahqvist
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 941
E

emmahqvist

har precis köpt ett nytt sto och nu vill jag få reda lite mer om hennes stam ( holsteiner)hon är efter calede ee calando ,har glömt den sida som jag har letat på förut som har de flesta utländska hingstar, vet någon någon bra sida med utländska hingstar;)

Sv: utländska hingstar

Jag kan inte hitta någon godkänd holsteiner med namnet Calede.I vilken stambok är din häst registrerad i ?

caledo heter pappan han är holsteiner

Caledo f.91 är inte i godkänd hingst i någon tysk stambok. Han verkar tydligen i aveln i Slovakien.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: Mabuse
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 730
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 985
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka