utebliven mens och smärta...

Sv: utebliven mens och smärta...

Nej, och det är ju bra att du inser själv att hunden inte är pålitlig. Vet så många andra som har hund och påstår att de är "världens snällaste", men som ändå är ganska opålitliga med barn. Att man bara kan inse en sådan sak själv gör ju allt lite lättare.

Jag tycker det känns hemskt att min hund morrar åt min son och jag skulle önska att hon inte gjorde det, men nu är läget som det är och jag får göra det bästa av det just nu. Men jag blir sorgsen av att tänka på det.

Synd att det skulle behöva bli så att ni måste flytta isär, hoppas du hittar en fin lägenhet ändå.
 
Sv: utebliven mens och smärta...

Nej, och det är ju bra att du inser själv att hunden inte är pålitlig. Vet så många andra som har hund och påstår att de är "världens snällaste", men som ändå är ganska opålitliga med barn. Att man bara kan inse en sådan sak själv gör ju allt lite lättare.

Jag tycker det känns hemskt att min hund morrar åt min son och jag skulle önska att hon inte gjorde det, men nu är läget som det är och jag får göra det bästa av det just nu. Men jag blir sorgsen av att tänka på det.

Synd att det skulle behöva bli så att ni måste flytta isär, hoppas du hittar en fin lägenhet ändå.

Jag hoppas att din hund lugnar ner sig snart.

Ja, inte skulle jag kalla min hund snäll mot barn.
Får ofta frågan av invandrar barnen där min pojkvän bor om hunden är farlig. Brukar svara: Nej, han är inte farlig, men han är inte snäll.
I övrigt är han lika snäll som han är stor. :D

Det är inte så farligt att vi ska flytta isär, nu är det nog högtid att jag ska flytta ihop med min pojkvän.
Han vill så gärna det för han vill inte missa någonting.
I dagsläget träffas vi varannan helg och han känner att han inte vill ses så sällan nu. Kan hålla med om det, men just nu är jag för trött för att orka bry mig riktigt.
 
Sv: utebliven mens och smärta...

fast helt oprovocerat var det ju inte när han bet lill-mul.

Det var nyårsafton å de smällde å hade sig. han kanske var rädd och stressad. och i kombination med att han tycker barn e obehagliga så...

Dessuton markerade han ju bara, hade han velat skada hade han nog bitit betydligt hårdare.

Nu menar jag inte att de va helt okej för det, men man kan ju ha de i bakhuvudet i alla fall.
 
Sv: utebliven mens och smärta...

Hejsan!
Supeermycket grattis till plusset! Du kanske får liten samma dag som min lillkille är född! :)

Ta det lugnt, man kan få mycket olika reaktioner på beskedet... och man är ju inte riktigt sig själv... :angel: Efterår kan man skartta åt det...

Och angående illamåendet, jag mådde konstant illa i 12 v, inga kräkningar, men totalt sjösjuk för att beskriva det... kom på att småätande fungerade mot det.... ingen bra idé (ökade x antal kg i vikt där :angel: ), men allt är värt det när man håller den lill* i famnen!

Och angående hunden, det löser sig det med, kan inte din syster ta hand om honom? Eller har han Bellatrix-abstinens hos henne också?
 
Sv: utebliven mens och smärta...

Kl!

GRATTIS!!!!!

Själv är jag bara 20 år, och är i vecka 15... :)

Känns helt overlkligt för mig!

Angående hundar, min schäfertik ommer förmodligen att omplac. pga av bebisen. Hon blit väldigt stressad balnd barn, men har aldrig visat något mot dem. Men jag tänker inte chansa, och jag tror att hon får det bättre där det inte är några barn!

Grattis igen
 
Sv: utebliven mens och smärta...

Hunden kan jag inte kommentera, den känner säkert lukten av dina hormoner och beter sig strange, men jag tycker att din syster har betett sig helt obegripligt. Vilken självisk människa! Själv hade jag nog låtit henne leta lägenhet med en gång... :mad:
:bow: :bow: :bow: Håller med väldigt mycket! :bow: :bow: :bow:
Antingen har systern stora problem med sitt liv, eller också är hon väldigt narcissistisk. :crazy: Jag hade också blivit alldeles rasande. :mad:
Bellatrix: JÄTTEGRATTIS! Jag ska hålla tummarna för att du och pojkvännen hittar egen fiiin lägenhet snabbt! :)
 
Senast ändrad:
Sv: utebliven mens och smärta...

Det är rätt lugnt med min syster nu.
Förutom att jag har lite förtur till ny lägenhet som har varit kund längre så har jag mindre saker att flytta på.

Tror dessutom inte att min pojkvän skulle trivas så bra i vår rosa/lila lägenhet. Det är en riktigt flicklägenhet som jag och min syster haft. :D Han vill bara ha svart, svart, svart... något han kan glömma nu, men jag kan gå med på att ha annat än rosa och ljuslila tapeter. :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 416
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 226
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 525
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 887
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp