ur kan man längta så mykcet efter något som inte finns?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SomethingCorporate
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 278
Sv: ur kan man längta så mykcet efter något som inte finns?

Spännande :D Hoppas allt går bra och glöm inte bildbomba tråden sen :p

Ja verkligen, viss väntan bliver lång!!!
Har själv bokat en pappis valp nått som jag har planerat att göra sen i våras. När så äntligen den rätta parningen dök upp så slog jag till!
Har bokat en valp, dock är inte tiken parad än, men jag misstänket att jag får hämta valpen någongång i vår.
Som tur är har jag första tjing på valplistan så nu är det bara vänta å längta.
Uppfödaren är underbar och uppdaterar mig med både bilder och händelser med jämna mellanrum, just nu då bara på föräldrarna.
Som tur är så har man en hemma som man kan krama på under tiden=)

Herre-jösses vad söt, nu fick jag en atack valpsug, lägg för Guds skull inet ut några fler bilder, jag tål inte se, vill ha oxå vill ha oxå, men det går ju inte har redan två. men nu är ni väl hemkomna så berättar;) Ha jasså har ni inte tid, ha, sitter ni bara och beundra underverket;) ( men om några veckor då han är en riktig pyraia och ni är sönderbitna, och trötta för att ni sovit dåligt, då kan jag köpa honnom billigt:)) skämt å sido.
GRATTIS till underverket :bump: och lycka till, passa på å njut valptiden går så fort. var det Bilbo han skulle heta?

*kl*

Igår kom vi hem efter en lång dag.
Men han sov genom hela alltihopa, en bilresa på 40 minuter, 2 timmar på arlanda och 1 timma och 40 minuters flygresa.
Han gnällde lite på planet innan vi lyfte men då strök jag honom bara lite och då slockande han igen och vaknde inte förens vi var framme.

Natten har dock varit lite jobbig för honom då han gnällt lite men det har han tagit igen nu på morgonen och sovit som en stock på min mage.
Så nu lever vi livet med valp; kiss, bajs, bus och sova.
Men han är helt underbar och snäll! :love:

Två bilder.

24478434.jpg

24478433.jpg

Finns bara en sak att säga: Ååhhh :love:

MEN HJÄLP vad söt!! :love::love:

Kan du inte fota jättemånga bilder på honom där man bara ser honom och den där skinnfällen och lägga upp de bästa här? Han var riktigt fin där :D

Jo det kommer komma tro mig.
Han råkade kissa på den lite igår så den är just nu på tork.

Lilla Timo tackar och bockar för alla snälla kommenterar. :bow::D

Nejmen jösses :love::D Så söt pojke!

Men gud vilken söt liten kille, jag ska hämta hem en valp om 15 dgr så jag längtar också. Nu måste jag googla och kolla in hur han ska se ut när han blir klar. :laugh:

Nu vill vi veta hur lilla skrynkelpåsen mår:laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Hund Hej, ny här på forumet! Hur som helst, det som blivit för mig är att min sambo tvingade på mig en hund förra året då hen lovade att jag...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
14 018
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 732
Senast: s957
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 023
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka