Uppdatering av hästpass

Tass

Trådstartare
Hoppas att det här har hamnat rätt nu.
Jo, jag undrar om det är någon som vet hur de hanterar passen när hästen t ex tilläggsregistreras och därför måste ID-kontrolleras på nytt. Brukar de skanna in den nya ritningen och använda den, eller behåller de den befintliga? Ibland kan det ju skilja en del.
Någon som vet?
 
Vi i vår förening behöver inte göra något annat än att skicka in passet och betala för ett svenskt nummer. Detta gäller så länge de har en signalementbeskrivning.

Detta har de tolkat efter JBV regler säger de.
 
Vi i vår förening behöver inte göra något annat än att skicka in passet och betala för ett svenskt nummer. Detta gäller så länge de har en signalementbeskrivning.

Detta har de tolkat efter JBV regler säger de.
Aha ok. Det verkar vara olika.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 357
Senast: Görel
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 723
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok Inte bara musik påverkar min energi och mitt sinnes- och känslotillstånd. Jag blir även påverkad av platser. (Och träd. Och stenar. Och...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 118
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp