ULbilder på vårat frö!

Sv: ULbilder på vårat frö!

Haha, jag funderade på ordvalet men ja, sådana här UL-bilder ser lite läskiga ut. Liksom "är det verkligen ett barn?!" :D. Slutresultatet är betydligt sötare. :love:
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Fast när jag ibland legat och funderat så har det väl dykt upp funderingar i någon blandad form av läskigt och faschinerande.
Skumt att något kan växa där inne, ett liv liksom.
Alltså inte tänkt som något dumt men ändå. :)
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Ja, det är precis så jag menar! Jag menar verkligen inget illa på något sätt (och jag hoppas verkligen att ingen tagit illa vid sig) men ja, fascinerande, är ett bra ord!
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Ja, det är precis så jag menar! Jag menar verkligen inget illa på något sätt (och jag hoppas verkligen att ingen tagit illa vid sig) men ja, fascinerande, är ett bra ord!

Var så jag tolkade dig rent automatiskt iaf ;)
Alltså att det inte var något illa menat.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 762
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 754
Hästvård Hej! Har haft problem med att min häst blivit halt efter varje vintervila. Vet. har inte klurat ut vad det har varit förrän nyligen, då...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: hag391
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp