ULbilder på vårat frö!

nevin

Trådstartare
Nu har jag precis fått reda på att det är en frisk och stor kille som växer i magen. Ben och armar är där de ska, huvudet precis lagom stort och den har en liten snopp!


Bilder? Japp, alla vi kunde få ta!

Länk till albumet:




hrm, glömde länken....

här kommer den iallafall.....
http://www.pixbox.se/alb_show_id352858_page0.html
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Tack! det pirrar i hela kroppen och just nu vill jag bara hoppa upp och ner av ren och skär lycka:bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Grattis till pågen! Visst är det helt ofattbart härligt underbart att få se den lille på skärmen. :)
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Nu har jag precis fått reda på att det är en frisk och stor kille som växer i magen. Ben och armar är där de ska, huvudet precis lagom stort och den har en liten snopp!


Bilder? Japp, alla vi kunde få ta!

Länk till albumet:




hrm, glömde länken....

här kommer den iallafall.....
http://www.pixbox.se/alb_show_id352858_page0.html

Vilken liten sak på bilden:D
Vilken vecka är du i?jag har själv fått jättedåliga bilder från UL i v 18*småsur*, man såg bara händerna väldigt tydligt men inte så mkt människa i övrigt;) :angel:
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Tack alla!

Ja, det är helt underbart att se det lilla livet, helt fantastiskt att det kan vara en liten människa därinne :love: :love:, jag är i vecka 19 nu, så snart har halva tiden gått :bump: :bump:

När vi tog bilderna gömde den sig bakom moderkakan hela tiden, så det var svårt att få till nåt bra alls, men det syns ju att det är en liten en iallafall!
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Vad mysigt!
Var ju så spännande med ul och det blev lite verkligare då tyckte jag.
Sen var det ju rätt skönt att för min del få reda på att jag hade gått bra mkt längre än jag trott = inte fullt så lång tid kvar då :angel:

Måste leta rätt på mina sådana här bilder och titta, fast nu längtar jag bara på att den lilla sparkotton ska komma ut och visa sig.
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Hur länge har du kvar nu?

Vi fick vårat datum flyttat 3 dagar bara, men jag skulle inte bli förvånad om den dimper ut någon dag tidigare ändå.... Av någon anledning har de senaste årens barn fötts kring pappas dödsdag......:crazy: Om jag trodde på det kan man tro att farsan säger oss nåt :D
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Jag blev beräknad till 16 juni.
Själva trodde vi väl sådär frammåt hösten. Blev alltså gravid i september någon gång men jag upptäckte det inte förrän i december :o

Oj då, tja vem vet det kanske kommer när du tror ;)
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Va roligt! grattis till pojken!

Skönt att bara få flyttat tre dagar. jag vart framflyttad 13 dagar! Fast nu e de bara 6 veckor kvar=)

Lycka till!
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Vilka mysiga bilder :love:

Grattis till pojken nevin :) :bow:
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Visst är det underbart att kunna se det man har i magen!!!! :bump:

Tyvärr var det bara de första två ul som vi kunde se bebbarna, sedan blev det för trångt! :D

Lycka till i din låååånga väntan! ;)

/Timsetim
 
Sv: ULbilder på vårat frö!

Grattis! :)

Men gud vad det måste kännas konstigt (och lite småläskigt) att ha någonting som växer i magen egentligen?! :eek:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 762
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 754
Hästvård Hej! Har haft problem med att min häst blivit halt efter varje vintervila. Vet. har inte klurat ut vad det har varit förrän nyligen, då...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: hag391
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp