Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

Vilka sötnosar:love:
 
Sv: Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

Ja, visst är de världens underbaraste! :love: :love:

/Timsetim
 
Sv: Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

Ååååh vad goa bebisar! Helt underbara!!
Fast inte var du tjock, inte om man jämför med mig.
Jag:
-Gick upp 28 kg, varav 16 kg de sista 5-6 veckorna (vadå samla vätska)
-När jag kom hem efter 6 dagar på BB så hade jag gått ner 23 av de kilona (fast skinnet på magen hängde nästan till knäna)
-Låg inne på BB flera veckor innan och när de skulle ha trosor åt mig så fick de springa och leta på alla avdelningar för att hitta de mest uttänjda, söndertvättade och med sämsta resåren, för att få dem på mig, hm.
Nåväl, belöningen för detta blev två st ca 3500 g killar som föddes ytterst motvilligt i v 39+4, hade det inte varit för att jag var helt slut så hade de gärna stannat i magen en vecka till tror jag :cool:
Nu fyller de snart 13:eek:
 
Sv: Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

tvilligar är det sötaste som finns!! Mina bästa vänner är tvillingar och det finns inget sötare än alla bilder från när de var små! Såå söta dom var och de sprang alltid och kramade varandra!! :love: :love:
 
Sv: Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

Min sambos brors tjej fick också tvillingar och hon var så stor om magen att hon inte kunde nå med händerna fram om magen... Det såg nästan lite sjukt ut + att hon hade bara mage, inget annat. Hennes förlossningsläkare hade sagt till henne att det var något av de största han sett i mag-väg till att stå rakt ut. För den stog verkligen rakt ut. Såg man henne bakifrån kunde man knappt se att hon var gravid...
 
Sv: Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

Gud vilka söta guldklimpar:love: :love: (x2:D )
"storebror" va söt han oxå;)
 
Sv: Tvillingarna är 3 månader idag! *bilder*

Vad jättesöta de är! Jag gillade speciellt den bilden där de ligger och sover tillsammans :love: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Queen
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 018
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp