Tsarevitj - fälttävlan?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Siekan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 394
S

Siekan

Hej!
Jag skulle vilja veta vad ni tror om Tsarevitj skulle fungera som fälttävlansförvärvare? Han hade ju helt okej hopp poäng på bruks och har en stor del fullblod i sig:)

Tacksam för svar!

MVH
Elin

Sv: Tsarevitj - fälttävlan?

Efter att ha sett hans härliga mod och vilja i löshoppningen på bruksprovet så säger jag JA! Tror att han hade kunnat lämna jättefina fältävlansavkommor, de ska ju också kunna röra sig bra och vara så lätta och fina i modellen som Tsarevitj!

Jag skulle nog vilja se honom hoppad under ryttare också, innan jag avgör hans lämplighet för fälttävlan/hoppning...

Tack för era åsikter! Det är alltid intressant att höra vad andra tycker:) Fler åsikter mottages tacksamt:)

Jag valde Tsarevitj i år till mitt Obelix-sto.
Och det blivande fölet hoppas jag ska bli en fälttävlanshäst! :)

Visst är det något av en chansning, men han är ju så fin :love:

Vad roligt att höra att fler tänker som jag! Då kanske jag inte är helt fel ute trots allt:idea:

Stormpil, lycka till med fölet:)

Liknande trådar

Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 242
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 525
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka