Trimkniv..

Josssefine

Trådstartare
HAr precis köpt en trimkniv, som jag tänkte jag skulle använnda på min new forest, men hur ska jag börja?

Hon har medel lång man..

Sv: Trimkniv..

Hejsan det är bara att prova längst ner på manen som när du ska rycka.Prova nagga av lite så ser du själv hur du ska göra o hur det ser ut..Det blir mkt snyggare en dom som klipper..

Lycka till nu o våga prova.Ta lite i taget så ser du som sagt fort hur det blir..

Sv: Trimkniv..

okej:D tänkte att man kanske skulle dra upp manen och sen rycka:p för att tunna ut den lite, tror du det går att göra det med?

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 587
Senast: Liten
·
Utrustning Ni som har hästar med grovt tagel och håller manen kort, vad har ni för knep för att det ska bli snyggt utan att man förstör händerna...
Svar
16
· Visningar
1 367
Senast: iNHALE
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: Mearas
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka