xandoor

Trådstartare
Jag ska gå över till torv nu. Vilken sort rekomenderar ni? Har sett att det finns olika leverantörer. Jag hade torv för ca 15 år sedan och den innehöll väldigt mycket rötter och liknande. Vill inte ha ngot sådant igen. Så fram med era tips. Pm gärna om ni inte vill skriva vilken leverantör det är

Sv: Torv

Jag har blandat spån och torv, kör RS produkter tror jag det heter, tycker inte det är så mycekt rötter osv, visst någon tova hittar man väl ibland, men inte överdrivet mycket.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mirre
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
304
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 449
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka