Tallgnagare...

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare lilla hoven
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 501
L

lilla hoven

Min ponny har börjat "skala" barken från tallarna i sin hage, vilket hon inte gjort tidigare. Kan det vara så att hon har brist på något eller är det helt enkelt gott?!:confused:

Sv: Tallgnagare...

Prova o ge henne aspbarkspellets? Jag gav mina hästar detta o dom slutade gnaga på allt träd, väggar, osv. Nu har dom tröttnat på det.
Det är nog lite beroende på vilken årstid det är, tror jag. Oftast vintertid äter dom gärna detta.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
660
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
646
Senast: Linda_A
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 095
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: matson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka