Tävlings tips

Matilda_0000

Trådstartare
hej! Jag äger tyvärr ingen häst så jag själv kan inte tävla. Men har ni några tips på vart man kan åka och kolla på lite större tävlingar (alltså inte EM, VM, SM, Falsterbo eller Gbg horse show eller liknande, menade att det inte skulle vara någon mindre klubb tävling :) jag finns i Uddevalla så i närheten vore bra. Är det okej att bara komma och kolla på sånna tävlingar?
Har ni några tips? ( helst hopp eller western tävlingar men alla andra funkar också ) tack i förhand :D
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 841
Senast: zarmino
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 825
Senast: liiinnea
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 093
Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 533
Senast: giovanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp