Tänk att få vara barn igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jillybean

Trådstartare
Min man jobbar natt och eftersom varken lilltjejen (8) eller jag tycker om att sova själva så sover hon i våran säng de nätter han jobbar.

Imorse väcktes jag vid 4-snåret av ett ljud man inte förväntar sig höra i ett hus tidigt på morgonkvisten när alla sover. Gullungen ligger och skrattar så det kluckar i magen på henne! :love: I _sömnen_!! :eek: Hon drömmer alltså om något som är så in i vassen kul att hon skrattar högt! :D

Tyvärr så kom hon inte ihåg vad hon drömde men jag skulle ge vadsomhelst för att få ha sådana drömmar! :bump:
 
Sv: Tänk att få vara barn igen...

Åhh :love:

Sånt är så gulligt! Jag kan bli helt till mig när min son skrattar så han kiknar, han är tio månader och jag kan inte se mig mätt på honom då.
 
Sv: Tänk att få vara barn igen...

:love: Bebisskratt är bäst!!! :bow: :bump: Det är så ohejdat och komplett ohämmat. Love it, love it, love it!! :bump:
 
Sv: Tänk att få vara barn igen...

Så där har min dotter också gjort :)
Eftersom jag har varit vaken på nätterna många timmar många gånger och dotterns sovrumsdörr är öppen och bara några meter ifrån vardagsrummet där jag brukar sitta framför datorn.
Det är så smittsamt att höra sådant där skratt.
Hon brukar också tala i sömnen så ibland kan man få höra intressanta saker.
Dom är ljuvliga dom små (eller snarare mot stora) liven :love:

Min dotter ligger förövrigt och sover på makens plats dom få gånger maken inte sover hemma.
 
Sv: Tänk att få vara barn igen...

Våran dotter brukar också göra det. Man kan fundera på vad dom drömmer när dom har så roligt.. :D
Jag är likadan, ibland kan jag vakna av att jag hör mig själv asgarva i sömnen, sen när jag har vaknat brukar jag få en fnitterattack åt hur j*vla fult jag skrattar när jag sover... :eek: :crazy: :rofl:
 
Sv: Tänk att få vara barn igen...

Ja herrejisses om man fick vara barn igen :love:

Tänk er att något kan vara så roligt at man skrattar högt av glädje?

Såg min son hoppa i en hoppborg för första gången i somras. Bara glädjen av hur roligt det var fick honom att skratta ohämmat. :love: Skulle man hoppa själv i en så skulle man ju inte direkt skratta, kanske fnissa lite för att man e nervös att bli påkommen o bortjagad :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Följer en hyfsat känd bloggare som häromdagen skrev om sömnparalys och hennes upplevelser av det. Jag tycker själva fenomenet är...
2
Svar
21
· Visningar
2 981
Senast: Heulwen
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 413
Senast: paradiset
·
B
Övr. Barn Ja, ni som läste min övertidstråd och peppade mig- TACK :love:, dagen efter kom det igång helt av sig självt :banana:! Som sagt jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 620
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 463
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp