• Avel
  • Trådstartare Trådstartare crisse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 155
C

crisse

Hej

Har tänkt starta stuteri då jag behåller mina föl för att se vad det blir av dem. Men hittar inte någon info. om detta.
mvh/Chrisse

Sv: Stuteri

Exakt vad är det du vill veta?:confused:
Hur man ansöker om stuterinamn?

HAr du tänkt starta stuteri där ud behåller alla fölen? :confused:

Det verkar inte en sån speciellt lönsam idé...

Hej

Har tänkt starta stuteri då jag behåller mina föl för att se vad det blir av dem. Men hittar inte någon info. om detta.
mvh/Chrisse

Hej.... Du kan hitta mer info på www.spaf.se om det gäller ponny. Där finns lite att läsa.
Får man fråga vad för ponnyer/hästar du har?? //MW

förstår ingenting...?? :confused:

Ett troll är en gammal användare som skapar ett nytt nick, och hittar på någon dum fråga, för sitt eget nöjes skull. För att se hur diskusionen rasar fram.
Nicket är crisse och hälsningen Chrisse, osannolikt att man skriver fel om det är äkta

och jag tycker att det är fräckt att snoppa av nya användare med en trollvarning, när det inte finns mer underlag för det än en stavning.... HUR ska nya användare våga sig in på forumet om de ser detta, oavsett om detta är ett troll eller inte??

Jag kommer radera alla inlägg som inte har med tråden att göra.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 988
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
752
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka