Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att amerikaner lägger prickar på bokstäver för att få det att se mera nordiskt ut, men att de på något vis lyckas missa att de där prickarna faktiskt har en funktion.

Såg just på instagram en häst som hette Pölstjarna :banghead:
 
Människor utan djur som sätter sig i djurkupén i tåget och sedan inte flyttar på sig när någon med djur behöver platsen. Frågade rakt ut i vagnen om någon snälla kunde tänka sig att sätta sig i en annan vagn eftersom jag bara får sitta i denna med katterna. Människor kollar på mig, men ingen respons. Tack.

Jag brukar boka plats, men det får man visst inte göra i sommar. 😐
 
Människor utan djur som sätter sig i djurkupén i tåget och sedan inte flyttar på sig när någon med djur behöver platsen. Frågade rakt ut i vagnen om någon snälla kunde tänka sig att sätta sig i en annan vagn eftersom jag bara får sitta i denna med katterna. Människor kollar på mig, men ingen respons. Tack.

Jag brukar boka plats, men det får man visst inte göra i sommar. 😐
Åh, har inte åkt tåg med djur på länge men blir fan efterhandsstörd än idag på eländet. Av någon anledning verkar de i första hand boka djurvagnen även till folk som inte har djur med sig?! Så man sitter där i en smockfull vagn med djur med sig medan vagnen intill är nästan tom. Jag förstår inte hur de tänkte där?!

Och att inte få boka plats när man är begränsad till specifika platser är ju bara stendumt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 724
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 250
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 902
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 697
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp