Störiga saker vi stör oss på, del 34.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gottenamnammänniskan med änglafluffkattbilder gör reéntre i mitt liv igen. Den här gången med ett orgasmiskt ode till gottegottfika med tillhörande kaffebaljor på insta tack vare algoritmer. Självfallet namnammas och 😍😍😍 det i texten hejvilt. Något om någon mysig Fredrik på Österlen står det om också men jag vet inte riktigt vem det är. Är det en Ernst?


(Min interna monolog: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!! 😵‍💫😱😫😫😤)
 
Och nu kom jag på att lysrör inte längre säljs.
Faaan då. Måste förmodligen byta hela armaturen, den är snudd på antik.. och då behövs förmodligen elektriker. Kanske.

Får väl ta mig ner och hämta stegen så jag kan kolla.
Va? Gör man inte? När slutade man med det? 😬 Blir kul för min hyresvärd när denne måste byta ut alla armaturer i sina lägenheter😅
 
Förra året, i typ augusti tror jag det var. Då blev det förbjudet att sälja lysrör med kvicksilver.
Det kan gå att sätta LED i gamla armaturer, men inte i alla tydligen.
Det har jag missat helt! Får kolla med hyresvärden om de tänker byta den armaturen som de satt in!
 
Jag stör mig på att det jag bävar och är livrädd för, den här tiden på året, såklart drabbat mig. Jag råkade få in en mygga/insekt i halsen när jag var ute i skogen med en kompis. Jag pratade med kompisen och kände då att något åkte långt in i halsen, så jag inte kunde spotta ut den. Är det farligt? Det känns som den är kvar i halsen, det går inte svälja ner. Jag är så livrädd och har sån panikångest nu. Jag är hyperkänslig vad gäller halsen, att kvävas/sätta i halsen, kan ju knappt ens äta pga av det... Tänk om det var en mygga med blod i? Det är väl inte bra om man får någon annans blod i min kropp? Jag vet inte vad jag ska göra 😥

Det är en av min allra största skräck, att råka andas in något och kvävas av en insekt/löv/annat smått som far runt i luften. Jag andas bara genom näsan av just den anledningen, men det är ju svårt om man vill prata också.
¨Jag brukar tänka att det är protein när det händer mig. Går det inte att hosta upp måste det ner, så hårt bröd eller dricka kolsyrad dryck snabbt så det river i halsen. Blod är naturligt, risken att du svalt en blodfylld mygga är i stort sett obefintlig och det är ofarligt.
 
Att min kropp inte samarbetar med den här typen av väder. Förutom migränen vareviga dag så har jag så ont i precis hela kroppen, får en känsla av att inte överhuvudtaget stå ut.

Hade iaf tid hos huvudvärks-sjukgymnasten idag efter en helvetes migrännatt. Alltid något :) och det blir bara uppehåll en enda vecka under sommaren :up:
 
Förra året, i typ augusti tror jag det var. Då blev det förbjudet att sälja lysrör med kvicksilver.
Det kan gå att sätta LED i gamla armaturer, men inte i alla tydligen.
Det är därför jag har spotar i köket istället för lysrör alltså
 
Förra året, i typ augusti tror jag det var. Då blev det förbjudet att sälja lysrör med kvicksilver.
Det kan gå att sätta LED i gamla armaturer, men inte i alla tydligen.
Detta förklarar armaturvalet i mitt kök med tanke på hur gammalt köket är å armaturen är av nyare modell.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 724
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 250
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 902
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 697
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp