Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja men precis, kan tänka mig att det är jättesvårt att balansera mellan företagens krav på samarbetet och en vettig video. När det sedan blir 10 min vlogg och 4 minuter reklam kan jag tycka att det blir för mycket. Särskilt när det är ungefär 5 min häst och 5 min annat. Hellre då kanske ett skrivet reklaminlägg på Instagram eller liknande. Låt oss se mer hästinnehåll istället.
Var tvungen att kika in på sista videon från svenska ryttaren som jag slutade följa. Videon är 13:39 lång, var av ca 4.5-5min är reklam för ett kreditbolag (?)... Förutom alla YouTube-reklamer som är 2 i början och 1-2 mitt i (spolade så det kanske beror på om man kikar genom hela).
 
Jag stör mig på att mitt ena kattskrälle fått göra två akuta besök hos veterinären på drygt en vecka. Kattskrället är dyyyrt nu, och han är inte så jäkla nöjd med att gå runt med tratt heller för den delen.

Tack gode gud för försäkring säger jag för egen del. Honom hjälper det däremot inte, ty någon försäkring mot användandet av tratt existerar inte 😅
 

Bifogade filer

  • IMG_20221028_214630_140.jpg
    IMG_20221028_214630_140.jpg
    198 KB · Visningar: 35
En kompis har varit väldigt frånvarande senaste året och nu har jag äntligen fått veta varför. Tydligen är det för att jag kritiserade hens partners hund och partnerns bristfälliga skötsel av hunden(distansförhållande, så kompis är inte involverad i hunden) förra året, efter att sagda hund markerat mot mig med käkarna runt min arm :cautious: Hunden som kompis dessutom klagat över eftersom det är omöjligt ta med hunden någonstans och omöjligt att hitta hundvakt pga hunden är ett ouppfostrat, understimulerat nervvrak...
Över ett års tid och kompis har vart upprörd över det sedan dess utan att säga ett ord till mig, bara försvunnit. Stör mig nåt kopiöst på att hen inte pratat med mig om att hen tog åt sig, vi har känt varandra i 10 års tid.
 
En kompis har varit väldigt frånvarande senaste året och nu har jag äntligen fått veta varför. Tydligen är det för att jag kritiserade hens partners hund och partnerns bristfälliga skötsel av hunden(distansförhållande, så kompis är inte involverad i hunden) förra året, efter att sagda hund markerat mot mig med käkarna runt min arm :cautious: Hunden som kompis dessutom klagat över eftersom det är omöjligt ta med hunden någonstans och omöjligt att hitta hundvakt pga hunden är ett ouppfostrat, understimulerat nervvrak...
Över ett års tid och kompis har vart upprörd över det sedan dess utan att säga ett ord till mig, bara försvunnit. Stör mig nåt kopiöst på att hen inte pratat med mig om att hen tog åt sig, vi har känt varandra i 10 års tid.
Känner igen det där. Har en i min närhet som återigen blivit osams.
Jag har som vanligt ingen aning om varför och står som ett frågetecken när hon springer åt andra hållet för att slippa hälsa.
 
Det känns inte rimligt, men det är tydligen vad det kostar. Nya skärmen är väl det som kostar mer än arbetet, säkert Apples idé om att det är bättre att vi köper nya då:meh:
Jag har googlat och kollat runt och ingenstans finns liknande prisuppgifter?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
101 541
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 190
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 033
Senast: pepp
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
19 20 21
Svar
403
· Visningar
11 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp