Bukefalos 28 år!

Ställe med vegetarisk kost OCH bra ölutbud i Stockholm???

Cambiaso

Trådstartare
Jag vet bra vegetariska ställen och ställen som har gudomliga ölutbud. Dock ska vi i helgen försöka kombinera detta. Finns det ngt ställe som erbjuder mig som ölnörd ett OK utbud (Helst ngn bra IPA...) men samtidigt kan ge vegetarianen ngt ätbart som är mer än bara ngn trist sallad?
 
Sv: Ställe med vegetarisk kost OCH bra ölutbud i Stockholm???

Jag vet bra vegetariska ställen och ställen som har gudomliga ölutbud. Dock ska vi i helgen försöka kombinera detta. Finns det ngt ställe som erbjuder mig som ölnörd ett OK utbud (Helst ngn bra IPA...) men samtidigt kan ge vegetarianen ngt ätbart som är mer än bara ngn trist sallad?

Det blir ju en liten motsägelse... kan man inte ha den godaste maten har man inte den godaste ölen.

Lite som vi serverar inte staut och pasta.
 
Sv: Ställe med vegetarisk kost OCH bra ölutbud i Stockholm???

Restaurang Sorbon har i allafall grymt mycket bra öl. Frågetecknet blir ju den vegetariska maten, men jag *tror* det går att få helt okej veggie mat, men jag är inte 100
 
Sv: Ställe med vegetarisk kost OCH bra ölutbud i Stockholm???

Restaurang Sorbon har i allafall grymt mycket bra öl. Frågetecknet blir ju den vegetariska maten, men jag *tror* det går att få helt okej veggie mat, men jag är inte 100

Fast vilken seriös gitarrist vill spela utan G-sträng?
 
Sv: Ställe med vegetarisk kost OCH bra ölutbud i Stockholm???

nu tror jag att golit har hånglat för mycket med Paddy igen ;)
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
26 108
Senast: ptr
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 660
Mat Hej, Släkting var hos sin läkare idag. Och det är inte bra. Hens blodsocker är högt (6,6) så nu ska det följas upp. Jag tänkte dock att...
Svar
19
· Visningar
2 166
Senast: kryddelydd
·
Mat Vi ska upp till Stockholm till helgen och tänkte höra om ni har några tips på bra restauranger. Majoriteten i sällskapet är vegetarianer...
Svar
10
· Visningar
1 102
Senast: Mareld
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp