Spökålder?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spökålder?

Som jag skrev tidigare så är det ett tag sedan jag skapade den här tråden och numera är hon helt lugnt, det var under en relativt kort period hon hade såna "hysteriska anfall" och numera händer det aldrig. Vi pratar en del om spöken och konstaterat att de är snälla, och vill man inte att de ska störa så ber man dem gå. Stör de henne på kvällen så brukar/de jag gå in och säga med lite myndig röst rakt ut i luften " Nu ska Elin sova så nu får ni faktiskt ta och gå härifrån, ni får leka en annan dag" och sedan är det bra.

Kompisen eller rättare sagt kompisarna har varit här i flera omgångar men har aldrig känt av något här i huset, inte så konstigt i och försig för det är byggt av mina svärföräldrar och innan de byggde så var det åkermark sen många år tillbaka.
Däremot på gårdar och hus runt i kring så har det skymtats divs "folk".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 048
Senast: QueenLilith
·
Småbarn Blir så förbannad på sådana som ska lägga sig i hur mitt barn äter osv.:mad: Var hemma hos en av fastrarna på kalas i helgen. Tösen är...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 079
Senast: Brandgul
·
H
  • Låst
Övr. Barn Har en fundering kring detta då min sambo fick gå till Länsrätten och kräva verkställighet av en dom från Tingsrätten där han har rätt...
Svar
6
· Visningar
1 659
Senast: Rea
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 973
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp