Spinoff på "skadad av att föda" - Modern svensk förlossningsvård...

Sv: Spinoff på "skadad av att föda" - Modern svensk förlossningsvård...

Hur man klarar en så lång förlossning? ...det är väl inte så mkt att välja på :crazy: Det var ju bara att hänga med så att säga. De lyckades sätta stopp på det en natt så då var det iaf lugnt fram till 10-tiden dagen efter. Välbehövligt andrum! Men sen var det igång igen. Tur att man tappar bort tiden, annars hade man väl fått panik...
Bebban mådde prima hela tiden, men var väl lite tagen när hon kom ut, hämtade sig fort.

I min journal har de noterat varje gång någon Bm har varit inne och tittat till mig. Det är mest noteringar om vad de gjort, eller vad jag gjort, typ "står och gungar i gåstolen". Överlämning mellan skiften var bra,de gick in tillsammans när det var byte och berättade och pratade med mig.

Om jag blev något klokare av journalen, mja jag vet inte...men jag vet åtminstonde när (klockslag) jag fick lustgas, hur länge osv. Och det gör det hela lite klarare. Men jag vet fortfarande inte varför det tog sån tid.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Häromdagen föddes mitt andra barnbarn. Storebror är 2.5 år gammal och går på förskola. Under förlossningen var han hos mig och jag körde...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
15 974
Senast: ako
·
Gravid - 1år Kollade på uppdrag granskning för några dar sen och blev himla orolig vad man fick veta av detta program om brister i...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 484
Senast: No1
·
B
Ekonomi & Juridik hej! nu behöver jag lite hjälp här, köpte en häst förr förra hösten av en galopptränare, hästen var en 2årig hingst och jättetrevlig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 256
Senast: Sammet
·
Gravid - 1år Är det verkligen bara jag som vill skriva detta med ett frågetecken? Skriver en ny tråd här, för jag känner att jag inte vill svärta...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 677
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp