Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har anmält till SH's visning på Jälla till helgen osm kommer och blev ganska förvånad att mitt fölsto skall visas i samma klass som ston utan föl,brukar det verkligen vara så?
Det sorgliga var dock att en häst dog på Jälla idag.
En 3 åring hade hoppat över bommen under transport dit o var död vid framkomst...
Tycker så synd om ägarna o skickar massor av tröstkramar till dem...
Jisses,det missade jag..
Stackars,stackars ägare..
Jag var där med mina cobbar och min hingstunge *harkel* hade rena rama bustimmen där.han visade alla skolor ovan mark och uppförde sig inte alls.. Eller jo,han uppförde sig som föl kan göra,vältränade men oberäkeliga..*suck* Å måste de få till med stora bustimmen just när de visas?!
Nåja,över lag är jag jätte jättenöjd då Lennart Enberg även tyckte att vår lille skit hade hög potential även om han för dagen var mkt svårbedömd i gångarterna..![]()
Haha...var du som fotograferade dem utanför ridhuset i farten??KICKET: Det var en mycket trevlig fölunge och även mor som fanns att beskåda på Jälla. Jag var där och hjälpte till med welsh mountainponnyerna. Kameran var som alltid också med och jag lyckades fånga dina ponnyer i farten. Dock är jag fullständig urkass på att infoga bilder i inlägg.. Bilder på några av de idag visade welsh- och connemaraponnyerna kommer från och med 1 oktober finnas på min Pixboxsida. Se länk på http://welcome.to/stuteri.exzentric
Verkligen otäckt och enormt tragiskt med den döda treåringen. Helt osannolikt att ägarna inte upptäckte det hela på vägen. Nog borde de ha känt att hästen rumlande om i transporten? Fruktansvärt på alla sätt och vis. Hoppas de kan snabbt komma vidare i livet.
Haha honom såg jag...gör läckra små skutt han gjorde med frambenen...