Snygga korta frisyrer för barn

Mirre

Trådstartare
Lilltroll har lekt frisör på sig själv och har nu hår i alla möjliga längder 🙈 Så behöver alla tips ni har på korta frisyrer för en 5 åring. Som inte kräver massor med styling osv. Så kanske vi lyckas rädda håret och kan få det jämt igen
 
Hur kort är kort?
Rygg, axel- eller öronlängd?

Om öronlångt och luggen fortfarande har längd: kortare på ena sidan och längre på andra. Luggen längst.
 
Hur kort är kort?
Rygg, axel- eller öronlängd?

Om öronlångt och luggen fortfarande har längd: kortare på ena sidan och längre på andra. Luggen längst.
Om vi säger såhär, på ena sidan går håret strax nedanför örat och på andra sidan nästan ner till rumpan just nu 🙈😭 Luggen, ja den är kort. Väldigt kort 🙈 Hennes fina hår 😭😭
1000004102.jpg
 
Båda mina döttrar hade page då de var 3 resp 7 (lillasyster ville ha som storasyster :D), det var väldigt lättskött. Och luggen är väl inte att göra så mycket åt innan den växer ut lite och ser okej ut 🙈 beroende på hur mycket lugg hon klippt själv så kanske klipp mer så det blir en ordentlig lugg av det, så får det hon själv klippt växa ikapp den först?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 575
Senast: KesoNeso
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: Modest
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 600
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 724
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp