Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad jag ska tro.
Sol var fortfarande svullen, men inte varm idag heller.
Fick henne att trava fint på volt och såg inget konstigt alls.
Imorgon kommer hovslagaren, ska se om jag kan få lite hjälp att kolla då. Ska ringa och kolla med vet också.
Imorgon ska jag få låna en häst i stallet också, ska bli så underbart att få rida igen!![]()
Eller hur! Jag älskar lite kyla och snö jag, det är så himla härligt när det biter lite lagom i kinderna, snön lyser upp, och det är sådär hårt och bra i backen.![]()
Håller med, Thengill har vilat i 2-3veckor nu och skulle rida en lugn ritt idag i skritt men vi har fått ganska "mkt" snö så han fick broddar men har inga snösulor i,hade du det?
Och det blev ju världens styltor direkthovslagaren kommer inte förräns januari, tips?
Det är så underbart med snö och lite kallare Thengill var så pigg och glad eftersom han fick styltor hela tiden så var det skitläskigt i skogen när han halkade till och haltade med styltorna. var länge sen jag upplevde det har alltid haft snösulor när det varit snö usch och fy.
Men pga det fick vi tölta rätt mycket och han var så himla pigg och härligt riktigt underbar tölt och han ville spränga iväg i galopp men det kändes rätt läskigt faktiskt ifall vi skulle halka pga snöstyltor.
Men en galopp fick han så lycklig han blev och matte med.
Snacka om att få komma ut på en ridtur är balsam för själen, hur skulle man klara sig utan det? jag skulle iaf må kasst.