Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, det är tveksamt med leran.. Blir nog ett och annat gult kort om du borstar bort den! Det hör ju till rasen att de ska vara inpaketerade i lera och se lite allmänt ovårdade ut![]()
Nja, det är tveksamt med leran.. Blir nog ett och annat gult kort om du borstar bort den! Det hör ju till rasen att de ska vara inpaketerade i lera och se lite allmänt ovårdade ut![]()
Blir nog ett och annat gult kort om du borstar bort den!
Så du menar att det finns folk som BORSTAR sina islandshästar!?
Jag slängde ju alla mina borstar när jag slutade med halvbloden.
![]()
Det är ok. Så länge du inte ändrar på din hästs "ursprungliga" utseende så är det tillåtet, och jag antar att du inte gör det när du klipper bort tovor!
Fem månader gammal (hon kommer bli dressyrponny!)
![]()
Helt gudomlig!
Det är sådana bilder som får mig att vilja köpa en hel hög.
Jag valde svart för att det är enklast så. Köper helst sadel begagnat pga priset och det svarta utbudet är ju enormt mycket större. Sen verkar det vara svårt att matcha så det blir rätt brun färg på grejorna. Inbillar mig också att det bruna lättare blir missfärgat, fast det vet jag inte![]()
Helt gudomlig!
Det är sådana bilder som får mig att vilja köpa en hel hög.
Tack!Jag gillar också den bilden, sen tokälskar jag ju hennes huvud (både utsidan och insidan). Men det var ganska väntat då båda hennes föräldrar har de egenskaperna också.
![]()
Ja hon har ett otroligt vackert huvud, sen älskar jag bruna hästar.
Vad har hon för stam?
Blir nog ett och annat gult kort om du borstar bort den!